nieuwe tatooeerder???

• Cheyenne

Hallo,

Bij mij in de woonplaats is een nwe all in zaak gekomen. Alles op het gebied van schoonheid. Ook doen ze tattoos. Mijn vraag is of iemand de tattoeerder Freggel kent en hoe het met zijn werk is gestelt.

Heb alleen werk van hem gezien op het fototoestel zelf en was niet echt overtuigd.

Heb er een aantal die echt gruwelijk mooi zijn ( van oa Bianca en Paul uit Hilversum) dus zou het zonde zijn als er nu gruwelwerk bij zou komen….

Wie, o wie???

Groetjes….

• jonkvrouwhelene

In welke woonplaats woont mij dan???

• Cheyenne

Hoi,

Waar hij woont weet ik niet maar de salon is in IJsselstein bij Utrecht.

Enig idee???

thnx alvast.

• bart

als je er al geen lekker gevoel bij hebt ga je daar toch gewoon NIET heen…

• *****americanx*****

Als je verstandig bent blijf je lekker bij Bianca en Paul die leveren zeker goed werk, als je al niet overtuigd bent van hun werk via foto en ze hebben geen foto boeken zou ik er niks laten zetten, straks zit je idd met een klote stuk erbij en is je huid verpest op die manier.

Gr martin

• Cheyenne

De reden waarom ik evt. naar die nwe ga is weinig wachttijd en lekker dichtbij.

Ik weet niet hoe het werkt als je van baan wisselt ivm je werken, of je de foto's mee mag nemen en zo. Als dat zo is dan zou hij net begonnen zijn. Wel is deze shop hier net geopend.

Maar ik begrijp dat hij niet echt bekend is, kan helemaal niemand mij wat over hem vertellen???

THNX

• *****americanx*****

Normaal gesproken als je ergens in een studio hebt gewerkt worden er foto's van je werk gemaakt en als je zeg maar van studio wisseld of voor jezelf begint neem je die foto's mee omdat ze van jou werk zijn gemaakt, niemand anders heeft wat aan die foto's.

Dus als hij geen foto boeken heeft is hij ipc net gbegonnen en zou ik zeker een hele tijd wachten en over een half jaar eens weer kijken of hij foto's heeft en dan het werk beoordelen.

Maar wat maakt een beetje wachttijd uit, het gaat er toch om dat de tattoo er goed op komt te staan?

Gr martin

• ToeTagTattoo

wachttijd? lekker dicht bij?

???

hoe lang draag je zon tattoo met je rond? je heele leven toch… maakt het nou uit hoe lang je davoor moet rijden of wachten (of betaalen*, of zitten*, of pijn lijden*)

van dat soort keuzes kan je alleen maar spijt krijgen… voor een koortduurige voordeel een levenslang kompromis (sp.?) maken lijkt me gewoon niet heel erg slim, toch?

(*) = mijn zicht en mijn aanpak van mijn tattoos, dus niet freaken.

• Cheyenne

Neah, vat het ook niet persoonlijk op en jullie hebben helemaal gelijk maarre…ben nogal ongeduldig van karakter…..Als ik eenmaal weet wat ik wil dan…….

Deze tatoo wil ik al heel lang maar had nog niets moois gevonden en nu ik het heb gevonden wil ik hem ook gister gezet hebben en wat tijd en geld betreft, dat kan me geen r… schelen…….Okee, dat is dan duidelijk, allemaal bedankt voor t reageren en ga zo door……

THNX en dikke X.

• Tattooz

Lieve meid, onze tattoo studios zijn geen Ikea. Als jij graag iets van massa productie wil hebben moet je naar Bodyflair gaan op Rotterdam Zuid. Ben je klaar voordat je het door hebt.

Als je pure kwaliteit wilt die de rest van je leven meegaat dan neem je er even de tijd voor. Het is niet even een kastje kopen, het is een kunstwerk die de rest van je leven meegaat. Onthoud dat wel.