tattoo heup/lies

• dominique

he mensen!!

Ik wil heeeel erg graag een tattoo op de zijkant van mijn heup en dan ietje lager, meer naar mijn lies. Ik heb zelf een tattoo ontworpen die erg gedetailleerd is.

Het enige wat mij er van weerhoud om deze tattoo te laten zetten is het feit dat de tattoo na een zwangerschap er misschien erg lelijk uit kan gaan zien. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?

Groetjes Dominique

• ta2granny

dat ligt er een beetje aan hou je huid reageert tijdens je zwangerschap…als je striae krijgt,kan je tattoo er inderdaad op achteruitgaan,maar dat geldt voor elke extreme gewichtsverandering…het helpt wel als je je huid tijdens de zwangerschap probeert soepel te houden.Als je echt heel veel kleine fijne details hebt,zou ik t met de tattooeerder bespreken….. Wat ik ook weleens van vrouwelijke klanten hoor,is dat de tattoo door alle hormoon en huidveranderingen,wat lichter wordt.Bij mijn eigen tattoos heb ik geen problemen gehad…groetjes..ta2granny.

• jet

precies de vraag waar ik ook mee zat!

Ik wil een tattoo lopend van mn lies omhoog over mn zij langs mn borsten.. Maar ik ben bang dat als die huis uit gaat rekken (en dat gebeurd zowiezo) dat het een soort plaatje wordt als van een plaatje op een uitgelubberde ballon…

Iemand nog meer ervaring hiermee?

• Marisa

Ben je van plan na het ‘zowieso-e’ uitrekken weer in te krimpen?

• Marisa

Whoops ik was erg snel met plaatsen… ;)

nogmaals dan:

Ben je van plan na het ‘zowieso-e’ uitrekken weer in te krimpen?

Zo nee, zou ik er even mee wachten tot je uitgerekt bent. Zoja, mocht het resultaat achteraf zo tegenvallen dan kun je het toch een beetje bij laten werken.