Warning !!!

• *****RIVAL*****

hoi danny

inderdaad de kinderen van piercers zoals ik zijn veelal jonger met het plaatsen van piercings of tattoo,s dan andere kinderen omdat hun ouders ook al tattoo,s en piercing freak zijn.

ik had er geen probleem mee omdat ze heel goed wist wat ze wilde , dus niet zomaar in een opwelling.

ze had wel degelijk het werk van de prutser bekeken, maar achteraf denk ik eigenlijk dat het toch niet allemaal van zijn hand kwam.

ja en als het dan 1maal erop staat valt er weinig aan te doen.

de mazzel die ik heb is bij vragen over tattoo,s juist de mensen voor deze tatooeerder te waarschuwen, dus het kost hem erg veel klanten.

ik moet zeggen dat de geen die hem over heeft gedaan om het vele lidteken weefsel eruit te krijgen een ander is dan de geen die hem gezet heeft, en nu is het beter dan op de foto.

maar die mooie op haar boven kant is vind ik door een hele goede gedaan die rustig, hygiénies ,en veel tijd in z,n werk stopt.

een pluim voor “richard” !!

gr marga

• Loesje

het zal wel de leek in mij zijn die spreekt, maar ik vind de tweede tattoo er een beetje vaag uitzien..of komt dat misschien door de foto? de eerste tattoo is niet zo netjes gezet, maar wel mooi donker, dat vind ik mooi. die 2e ziet er wat lichter uit..of ligt dat aan mij??

• *****americanx*****

Je bent idd een leek op het gebeid van tattoo's.

Gr martin

• ToeTagTattoo

het is maar wat je mooi vind… als het maar zwart word haha

• coolio

bericht verwijderd .

• ~~~~LIMBO RUUD~~~~®

Waardelozere reactie, en als je 'n vent was, zette je je mailadres erbij

• jessica

Dit is wel weer echt coolio he :S

Groetjes,

Jessica.

• coolio