Warning !!!

• *****RIVAL*****

Auteur: *****RIVAL***** (—.adsl.wanadoo.nl)

Datum: 03-03-2006 12:31

Op mijn 15e verjaardag heb ik deze tattoo laten zetten:

En op mijn 19e verjaardag (25-02-06) heb ik deze tattoo laten zetten:

Hiermee wil ik jullie zeggen… bekijk eerst het werk van de tattooeerder goed voordat je iets groots laat zetten.

Je ziet het…. Het is een heel verschil !!

De bovenste tattoo heb ik bij een best wel bekende tattooeerder laten zetten, hij werd mij aangeraden door kennissen.

Ik had dus beter niet naar hun kunnen luisteren, want nu is mijn onderrug verpest!!!

De tattoo op mijn bovenrug is door een wat minder bekende tattooeerder gezet, waar ik eerst zijn eigen werk van heb bekeken. Ik had eerst die letter R bij hem gezet, hij werkte rustig en nam de tijd. Hij ragde het er niet zomaar ff op om geld in zijn laadje te leggen. Vandaar dat ik terug naar hem ben gegaan voor “opvulling” !!

Wat vinden jullie hiervan ???

-xxx- Valesca

• ToeTagTattoo

die feit dat je bij de 1ste keer 15 was, is al genoeg… die inkt krijg je met laser nog weg maar het littekenwevsel zal blijven. jammer.

• *****RIVAL*****

ONZIN!!!

Ik heb hem 2 jaar later overnieuw laten doen door een andere tattooeerder en daardoor is ook het lidtekenweefsel eruit gegaan.

dus dat lidtekenweefsel blijft zitten en niet weg gaat is onzin !!

mijn leeftijd heeft niets te maken met de kwaliteit van de tattooeerder !!!

hij heeft het gewoon afgeraffeld!!

• ToeTagTattoo

rustig maar, hoor.

en voor je post:

-kan beter worden van het opnieuw zetten maar is niet altijd zo, voorall niet dat het heelemaal herstellt zoals ongetattoeerde huid, lijkt me sterk.

-denk ik anders over, een goede verantwoord tattoo artist zal nooit een 15 jaarige tattooeeren.

-dat is duidelijk

• *****americanx*****

Bij de beovenste tattoo lijikt het wel of dit werk is van de plaatselijke slager, die er ff met zijn smerige mes enkele sneeën in je huid heeft gekerft en er toen wat inkt in heeft gewreven.

Eigenlijk schandelijk werk en helemaal als dit van een bekende tattoo artiest zijn handen af komt.

Het onderste werk ziet er prima uit is helemaal niks mis mee en die jongen kan dan wel minder bekend zijn maar zijn werk is 1000 maal beter als de meer bekende artiest die idd snel geld wil verdienen.

Gr martin

• RED HOT TATTOOS

Ik vindt de tweede foto wat onduidelijk, maar het lijkt er op dat je beter afwas bij de tweede artiest. de eerste moest het nog leren zo te zien.

• paolo

littekenweefsel gaat nooit weg, vooral als je er weer overheen gaat..

Maar als het bij jou gelukt is, top hehhehe..

De 2de tattoo ziet er idd beter uit

• ToeTagTattoo

het tatoeer process prickelt de huid om nieuwe cellen aantemaaken en daardoor kan een lidteken iets minder worden, maar zeker niet heelemal herstellen van een keer. als je het een antaal keer doet word de huid wel weer vrij glad. ik heb all vaaker klanten die hun lidtekens laten coveren en bij heel zwaare gevallen gaa ik er een keer zonder inkt van tevoren overheen om het harde weefsel iets soepeler te maaken…

• Gerrit

Fijne kennissen heb jij !!!!!

Wat is bekend ?………….. en wat is minder bekend ?

Wat moeten wij waarvan vinden ?

Jij hebt dus het werk van de eerste tattoeeerder niet goed bekeken voordat je er daar een hebt laten zetten en bij je 2e tattoo heb je dat wel gedaan.

Dat is CUT voor je (ik schrijf het met een C ,anders komen er van die rare tekens te staan)want je zit nu mooi met een litteken die niet meer weggaat (ik deel mijn mening met Marcus-ToeTag.

Maar niet alle bekende tatooartiesten doen het alleen maar om de poen.

Ze zijn niet voor niets bekend geworden maar om hun kwaliteit van hun tattoo's.

Dus ik betwijfel of dit wel door een “bekende” tatoeeerder is gedaan.

Of hij/zij stond "bekend' om zijn slechte/goedkope werk.

In ieder geval je hebt nu een betere/goede gevonden dus veel succes met je evt. verdere tattoo's !!

• ta2granny

ach vales.. je was 15..je vertrouwde erop dat t goed zou gaan….t is nou eenmaal gebeurd en je hebt ervan geleerd…bovendien is je nieuwe tattoo zo mooi dat die andere niet opvalt….:):)…misschien kun je door je nieuwe tattooeerder die oude laten verwerken in een nieuwe…(de oude tattoo bedoel ik,niet de oude tattooeerder)…ik geloof niet dat je leeftijd iets te maken heeft gehad met de kwaliteit van je tattoo…15 is jong,maar de ene 15-jarige is volwassener als de ander en vooral de kinderen van piercers/tattooeerders kijken er vaak anders tegenaan…

Veel plezier van je nieuwste aanwinst..hij staat je goed…groetjes..ta2granny