binnenkant van boven arm tattoo

• stannekke

hoi hoi, ik wil graag aan de binnenkant van mijn arm een tattoo laten zetten. maarja zoals elke vraag hier luid doet het zeer. vanalle soorten piercinges maar kan je het ergens mee vergelijken.

• bart

ik heb pas ook wat laten tattoeren waar ook onder de binnenkant van mn arm en dat deed venijnig zeer, waar je t mee moet vergelijken??? zou t niet zo 123 weten maar als ze klaar zijn ben je t al weer vergeten…

• ToeTagTattoo

ik heb het net chter de rug weer. fijn is het niet maar je gaat er niet dood van ;) ik vind de nazorg op dit plek moelijker dan de process zelf. (bruised & swollen)

• bart

ik had ook idd flinke blauwe plekken een paar dagen erna haha, je moet t er voor over hebben he:-p

• Tattooz

Ik zelf heb ook me binenkant arm met tattoos, en ik vond het verschrikkelijk. Maar ik heb een uur geleden bij iemand ze binnenkant arm getattooeerd, en die trok het wel redelijk, terwijl ik zelf half lag te stuiteren toen het gebeurde. Overigens heb ik op zat plaatsen tattoos waar ik als een ijskonijn bleef zitten, maar binnenkant arm, liever niet, wat een plek zeg.

Maar vergeet niet, het is volledig persoon gebonden, dus het kan zijn dat jij er zo doorheen gaat zonder een spier te vertrekken.

Dus gewoon ervoor gaan :)

• *****down4life*****[info]

Leuk is anders, maar het is wel te doen.

Hoe dichter de tattoo bij de oksel komt, hoe gevoeliger ik het vond worden.

Dat was mijn rechter arm, de linker wordt hopenlijk dit jaar ook op die plek nog getatoeerd.

Groeten, Ellen

• ToeTagTattoo

ik vind het IN de oksel niet erg… voel ik bijna niks maar alles wat er net flakbij zit is ff een ogje dichtknijpen. binnenkant arm vind ik ook niet verder erg maar als je dan weer lager gat richting elleboog dan gaat het oogje weer ff dicht haha.

• Tattooz

Heb je trouwens al foto van wat je aan binnenkant arm heb ? Graag zou ik die zien, weer van Guy Aitchinson of andere artiest ander soort werk ?

• IREZUMI

Er voor zorgen dat je goed uitgerust bent, goed eten van te voren en je proberen

te ontspannen dan is het allemaal vol te houden, ik kan het weten sta behoorlijk vol.

Ik weet dat het van persoon tot persoon verschilt maar toch als je deze dingen doet is het beter vol te houden.

Suc6

• jeroen

ik maakte me ook erg ongerust over de pijn bij m`n binnekant maar trok het heel best viel me echt mee.

maar inderdaad als het bij de buurt van je oksel komt is het ff ogen dicht en aan fijne dingen denken…. maar de pijn ben je al vergeten as de naald er uit is dus gewoon voor gaan

benieuwd naar het resultaat

mazzel Jeroen