varkenhuid?

• *****americanx*****

Ik heb het dus ook op echte mensen huid geleerd, ik had dus 2 mannen die al hele oude en dus heel leijk geworden tattoo's hadden en op hen heb ik dus mogen oefenen om het vak gedeeltelijk te leren, maar ook heb ik op me eigen benen geoefend, alleen is dit niet erg makkelijk.

Gr martin

• robin

Mooi dit nu eens te lezen.

Ben zelf ook een beginnend tatoeerder en heb ook geoefend op varkenshuid, banaan en sinasappel.

Daarna de eerste lijnen bij m'n vriendin gezet(is onderhand al weer 2 jaar geleden)

Haal wel verse varkenshuid(smorgens eraf, savonds de inkt erin), de oudere is stug en is niet fijn om te oefenen.

• Tattooz

Nadeel van het jezelf leren is, dat het een moeilijkere weg is om dingen te oefenen. Als er iemand is die jou al wat tips en technieken influisterd dan ga je harder op weg dan als je zelf moet gaan kloten om iets voor elkaar te krijgen.

Gelukkig heb ik de mazzel gehad om toch aangenomen te worden door iemand die me al 2 keer had afgewezen :D

• ta2granny

ik had de mazzel dat degeen die mijn tattoo moest zetten,tekeningen van me had gezien en me na verloop van tijd vroeg om te blijven….maar ik heb eerst tijden op mn linkerbeen zitten oefenen….varkenshuid vond ik niet prettig werken,maar als je kunsthuid wilt hebben…een tattoosupplier in wervershoof heeft ze….werk ze en groetjes….ta2granny

• RED HOT TATTOOS

heb ik ooit gedaan maa r lijkt er niet op, ge woon lekker op je been prikken, weet je gelijk wat je andere aandoet zodra je daar je eerste tattoo op gaat zetten

• Tattooz

Tattooeer nu op mensen , toen ik 17 was is alweer 7 jaar geleden ;)

• Esther

Heel erg bedankt voor alle reacties! Enige probleem is dat ik nergens varkenshuid kan krijgen! Ben bij verschillende slagers geweest en heb een paar slachterijen gebeld. Hoe kwamen jullie eraan? Alweer bedankt!

Groetjes,

Esthert

• Tattooz

Ik ben het gewoon bij de plaatselijke slager gaan vragen,. je kan het ook bij een slachthuis navragen !

• IREZUMI

Zou ik ook denken, het slachthuis ipv de slager.

• RED HOT TATTOOS

(ge woon lekker op je been prikken, weet je gelijk wat je andere aandoet zodra je daar je eerste tattoo op gaat zetten)

dit was voor esther bedoeld.