smerig

• jrt

Tandarts,

Mijn vrouw moest vandaag geholpen worden aan een kaak onsteking.Iedere keer sta ik toch versteld van de werkwijze van een tandarts.Hij zit met zijn handen in latex handschoenen lekker aan de lamp ,boren, toetsenboord computer enz.Daarna weer lekker in haar mond bezig,waar de boorkop voorzien word van een ander boortje maar helaas de boorkop heeft hiervoor toch ook bij iemand anders in zijn mond gezeten,die word niet vernieuwd en zo zijn er nog veel meer van die dingen dat ik denk,ik wacht wel tot ik echt pijn in mn mond heb,voor ik naar de tandarts gaat.

• RED HOT TATTOOS

Je hebt helemaal gelijk, ik zelf heb ooit een hoop kunnen leren van mijn vriendin want zij was tandarts assistend, maar ook zij geeft toe dat er nog een hoop mis is in de tand arts wereld, Zoals bv de haakjes komen rechtstreeks uit la niet uit verpakking.Het afsuigertje waar het bloed mee afgezogen word word niet altijd vervangen maar in de meeste gevallen met een doekje af genomen met alcohol als je mazel hebt noem maar op.

rond uit smerig er moet nodig wat aan gedaan worden

• Lotje

idd ben pas naar tandarts geweest en let ook altijd op . En idd zie ook van alles.

• Tattooz

En dat is dus juist het mooie, wij worden behandeld alsof we criminele zijn, en tandartsen, artsen & chirurgen die mogen alles doen en aan de laars lappen want zij hebben ervoor geleerd. Wij mogen niet met latex werken, want onze klanten kunnen een latex allergie hebben, een chirurg die opereert met latex handschoenen en een tandsrts draagt ze ook nog.

Als je je bloed laat prikken dan worden dat vrolijk gedaan zonder handschoenen, en dat moeten we allemaal pikken als mens. Maar als wij een tattoo willen aanbrengen volledig onder strenge normen die wij onszelf en ons aangeleerd is om alles hygienisch te doen voor onze en onze klant hun veiligheid dan worden wij aan banden gelegd.

Hypocriet.

• IREZUMI

Misschien moeten we allemaal maar een witte jas gaan dragen

en DR voor onze naam zetten dan mogen wij het in de toekomst ook…..

• Tattooz

Wij zijn te laag geschoold om DR voor onze naam te mogen zetten :D

• Tatoetje

Nou dat weet ik nog zo net niet ;) Wil het zeggen dat er als DR voor je naam staat je heel goed bent? Er zijn er ook genoeg met DR die niet zo goed zijn he :P

Als ik soms zie wat tattooeerders neer kunnen zetten, moet je toch een handje van tekenen enzo hebben toch? Vind ik !!!

ik vind dat het wel mag zo'n DR ervoor :P maar wel dan alleen de goede en aan de regels houdende tatooeerders :)

gr.

• Roy

hehe 't verbaasd me uberhaupt dat sommige lui uberhaupt nog scholing hebben genoten ;) (incl. mezelf)

• RED HOT TATTOOS

de meeste van ons zijn in iedergeval wel de directeur, wat toch ook niet mis is.

nee als je het mij vraagd loop je eerder wat op bij de tandarts dan bij de gerenomeerde tattooboer

• robin

vorige week bij de tandarts ff geweest en in m'n ooghoek zie ik een gewoon Melag autoclaafje staan, instrumenten liggen open en bloot in het bakje(geen verpakking of wat ook) en het zuigertje wat in je strot word geduwd word i.d.d na de tijd met een doekje schoongemaakt….en er zijn nog 6 wachtenden na me