goed adres

• samira

Hi Weet iemand een goed adres in Amsterdam. Ik wil dus van mijn oude tatoo af en daar iets overheen laten doen. Natuurlijk snap ik dat iemand het wel moet zien voordat hij/zij ene advies geeft. Aangezien ik geen zin heb om overal naar binnen te gaan en eigenlijk door andere hun ervaringen een goede shop in wil stappen vraag ik jullie advies…

• Tattooz

Sakura Tattoo, artiest Raw.

• ta2granny

hoi..en toch is dat wel t beste wat je kunt doen…..meerdere shops binnenstappen en kijken hoe hun coverwerk is..wat de een namelijk een supershop vindt,kun jij wel vreselijk vinden en andersom…bovendien is een cover iets wat echt goed moet gebeuren en daar kun je beter genoeg tijd aan besteden.natuurlijk is er nix mis mee om wat tips te krijgen,maar ik zou toch zelf ook erachter aan gaan..veel succes…groetjes..ta2granny

• Gonzo

Die bulgaar Hassee van Inkrowd op het waterlooplein is goed

• Cheyenne

Hoi

Hier heb ik, uit eigen ervaring, maar EEN antwoord op…..je moet naar Hilversum, naar Bianca!!!!!

Succes.

• samira

Stomme vraag heet die shop ook zo …. want ik denk dat ik dan maar een keer een afspraak maak met Bianca .. ook al is het in Utrecht… wil gewoon dat het goed gebeurd. ! en mooi wordt.

Groet Samira