PENIS

• RED HOT TATTOOS

Ooit kreeg ik de vraag of ik een streep wilde trekken over iemand z'n penis.Ik heb dit niet gedaan omdat ik helemaal niet doe. maar wat ik me wel afvraag is hoe doe je dit?

Moet de klant eerst zorgen dat hij stijf is ofzo?

ps leek me wel een leuke toppic!!!

• RED HOT TATTOOS

Ik kan beter zeggen Toppik!! lol

• jrt

Hoi

Ik heb zelf een tattoo op mn eikel(wesp) angel loopt door tot in mn p..buis..Het lukt echt niet om hem de hele tijd tijdens het tattoeeren stijf te houden ,ook niet met een cockring.Maar wel tijdens het tekenen,en dan met het tattoeeren zoveel mogelijk rekken ,net als een andere tattoo.

Groetjes Rene

• RED HOT TATTOOS

lol. zeker wel gevoelig?

• jrt

Hoi,

Kan ik kort maar krachtig op zijn.Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.Als ik er aan denk krimpt hij weer.Je bent er ook langer mee bezig ,dan op een gewone plaats.

Groetjes Rene

• lennie

verwijderd door beheerder

• RED HOT TATTOOS

lol mocht ik weer eens een klant hier voor hebben dan stuur ik ze door naar jou, als je het goed vindt.? je hebt het in iedergeval ook zelf.belangrijk voor een klant om te weten hoe het voeld.

• jrt

Hoi,

Ja ,en ze worden dan door mijn vrouw getattoeerd.Wij zetten ze maar heel weinig.Toevallig moet ze volgende week bij een man daar een tattoo zetten.Maar afgelopen jaar zijn er wel veel voor wezen vragen,maar zodra er werd gezegd dat we dat deden haakten de meeste toch weer af.Merendeels bluffen .Er zijn er maar minimaal die het durven.

Groetjes Rene

• *****americanx*****

Ik heb dus ook een tattoo op me eikel en staan en wel een smily face, het doet idd verdomd zeer om dar getattooeerd te worden en ik heb het zelfs bij mezelf gedaan en kan je zeggen het is geen pretje om te doen bij jezelf.

Of ik het bij anderen zou doen weet ik niet nog nooit de vraag ervoor gehad eigenlijk.

Gr Martin

• jrt

Auwwwwwwwwwwwww.

Bij jezelf lijkt me geen pretje.Ik heb mezelf daar beneden ook wel eens gepierced maar,dat doe ik ook nooit meer.Laat ik nu aan mijn vrouw over.