Soms ...

• coolio

Soms wordt ik flauw van dit forum deze threat gaat echt nergens over !alleen een zootje wannabe artiesten die niks te doen hebben in hun shop en daarom maar op elkaar gaan vitten Ik ga maar aan het werk want dit slaat nergens op doei

• ToeTagTattoo

ik hoop echt dat ik ooit nog werk van jouw te zien krijg coolio…

• RED HOT TATTOOS

hallo wat versta je onder wannabe, en kun je misschien zeggen op welke webpage ik naar jouw werk kan kijken? je maakt me nieuwschierig

• Harmpje m z harpje

tattooz waar is je humor gebleven? Voor serieus van gedachten te wisselen kun je beter niet op een prikpagina zijn. Heb je je nooit afgevraagt in hoeveel instellingen de patienten onbeperkt kunnen internetten? Mogen we van geluk spreken dat degenen welke de dwangbuis aan hebben niet kunnen tikken anders zaten die hier ook nog tussen. Je moet hier af en toe komen en de humor zien. Echt waar, ik vind het prachtig hier. Types als Lotje, iemand waar de medicijn blijkbaar niet bij aanslaat, zijn prachtig. Ze heeft geen idee van dag of tijd maar zit hier wel de hele prikpagina vol te kliederen. En morgen denkt ze dat ze tandarts is en dat zit ze op de tandartsen prikpagina. Zie er de humor van in. Of als enkele malloten hier zich in de haren zitten . . . prachtig toch? Je moet alleen niet tegen je familie of vrienden zeggen dat deze prikpagina bestaat . . . want als die dit lezen zul je nooit meer voor vol aangezien worden. Ik kom ook alleen maar snachts op deze pagina, als iedereen hier in huis slaapt. Dit is mijn geheim . . . ons geheim :-)

Oeps tis tijd voor mn medicijn . . .

• Harmpje m z harpje

Wees blij dat we niks te doen hebben . . . anders had jij ht niet zo druk, druk druk . . Heij mr Coolio als je in je pauze even tijd hebt kijk dan eens op deze site

http://clarako.com/I_Like_You.swf

Is goed voor je ego

coolio schreef:

>

> Soms wordt ik flauw van dit forum deze threat gaat echt

> nergens over !alleen een zootje wannabe artiesten die niks te

> doen hebben in hun shop en daarom maar op elkaar gaan vitten

> Ik ga maar aan het werk want dit slaat nergens op doei