Hallowaa.
“De waarheid is vaak gekker dan je wildste fantasie”, heb ik ooit eens ergens gelezen. Vanavond bleek maar weer eens hoe waar die uitspraak kan zijn.
Zelf vroeg klaar met werken, en wachtend tot de “prikschilder” ook klaar is zodat we op kunnen gaan ruimen, was ik even achter de pc gedoken (deels om wat op te zoeken, en deels als tijdverdrijf), en belandde daarbij op de site van de NBT. Wie schetst mijn verbazing als ik daar opeens een heel verhaal over piercing tegenkom?? En niet zomaar wat bij elkaar geraapte informatie over piercing, maar gewoon de info van de site van de VPPN overgenomen!!?? Tot voor kort was praten over piercing bij de NBT net zo onwelkom als vloeken dat in de kerk is (terwijl er wel een hoop NBT' ers piercings zetten), en nou staat er opeens een heel stuk over piercing op hun site, wat dan ook nog eens is overgenomen van de VPPN. Vooral dat laatste verbaast me op een manier die ik niet onder woorden kan brengen, want daarvoor staan er niet genoeg woorden in het woordenboek. Zou er (misschien door de opkomst van de VVLK) misschien toch nog eens gewerkt worden aan samenwerking?
Ik ben niet belangrijk genoeg om te denken dat mijn mogelijke aansluiting bij de VPPN daarmee te maken heeft, maar ' t valt me wel op.
Groetjes, Klaus.