Pols Tattoo

• Minnie

Hoi

Ik heb vorig jaar een tattoo laten zetten op mijn rug (tussen de schouderbladen)Ik wou eigenlijk dat plaatje op mijn pols. Maar toch niet gedaan.

Nu wil ik een armband (tribal) op mijn pols laten zetten. Mooi niet te groot. Maar zijn er mensen die al een tattoo op hun pols om rond hun pols hebben?

En heb je er dan erg last van in bepaalde situaties? Dat mensen het afkeuren?

Ik wil het namelijk al heeeeeeeeel lang en heeeeeeeeel graag daar.

gr.

Minnie.

• jan

nee heeft niemand, doe maar lekker

• Minnie

Ohh oke….denk je nou echt dat ik dat geloof? :S

Ik vroeg het me gewoon af, waar is anders dit forum voor??!!!

Vragen nietwaar?

maar goed…als mensen het misschien wel hebben?! Vergeet Jan :P en laat maar horen als je wilt :)

• Linds@y

Een tattoo op je pols is altijd goed zichtbaar, en ja er zijn altijd mensen die het mooi of helemaal nix vinden.

En als je daar onzeker van word zou ik als ik jou was maar voor een plaats kiezen die je beter kan bedekken.

Groetjes Lindsay

• antoinet

ik heb op mijn bijde polsen een tattoo.

op mijn rechter pols een klein tribletje,en om mijn linker pols een armbandje met de namen van mijn kids en de afbeeldingen van geloof,hoop en liefde.

ik sta in een dameskledingzaak,maar heb er nog nooit commentaar op gehad!

je kan ze bekijken op:

http://groups.msn.com/fotoalbumtattoopiercing/shoebox.msnw?albumlist=2

• antoinet

sorry,pagina 3 en de tattoo op mijn rechter pols staat er nog niet bij

• Minnie

oke bedankt,

Ik ga even kijken!!

gr.

• Magic

Ik heb een sterrenarmband om me pols en werk in de bejaardenzorg. Tot nu toe eigenlijk weinig negatieve reacties gehad :D Maar zoiezo, je zet hem voor jezelf en als je idd erg gevoelig bent voor reacties van anderen, kan je hem beter misschien ergens anders, minder opvallend, laten zetten.

Succes met je keuze :)

groetjes