tattoo met as, iemand ervaring?

• RED HOT TATTOOS

ps mijn bijde ouders zijn overleden.

maar Ik moet er niet aan denken om mijn ouders te tattoeeren in mijn huid.

Je zou het natuurlijk ook op kunnen eten, dat is ongeveer het zelfde maar dan anders.lol

• coolio

nou ik heb dat dieptepunt in de nederlandse tattoogeschiedenis gezien toen schifmacher die kids van hazes met zijn as gemengd met inkt prikte ,toen had ik al gegeten en gedronken. Echt smerig

• *****americanx*****

Ja die zogenaamde koning van de nederlandse tattoo is niet meer dan een afbraak van de tattoo wereld.

Als er eentje smerig bezig is met prikken is het wel die schifmacher.

De kinderen van Hazes met zijn as prikken terwijl het jongejte net 10 jr oud is.

Die ex van Patty Brard René, prikte hij eens voor de camera aan een smerige keuken tafel en ze hadden alle2 een glas whiskey voor hun staan en zaten alle2 aan een blow te lurken.

Ja dan ben je niet een koning maar een NAR die de tattoo werled onderuit haalt.

Gr martin

• Gerrit

Laten we wel wezen…

…Henk heeft zich nog nooit “TattooKoning” genoemd dat doet de media !!!!!!

Wat die as betreft………. wat maakt het uit als iemand dat wil.(de leeftijd van 10 jaar vind ik ook niet goed)

Beetje moeilijk lopen doen wat die KLOTE instanties daarvan vinden.

Een tattoo laten zetten in de rimboe met inkt/poeder/pigment wat op een palmblad ligt en waar het hele dorp al mee is geprikt is lekker fris en natuurlijk ook stoer want je hebt het gedaan zoals het in die cultuur hoort te gaan………Bah

Nee, dat is polynesisch(of weet ik veel hoe het mag heten) en dan mag het in een keer wel en als een “westerling” een keer iets wil….dan is het in een keer smerig !!!

Prop je eigen maar lekker vol met fastfood ……dat is lekker gezond !!!!!

• ToeTagTattoo

wat ik zo erg vind an dit heele gedoe over as is dat er maar eentje er over moet beginnen en meteen zijn er een hondertal mensen achteran te lopen. Zal blij zijn als dat ook met positive trends zo zal zijn… maar ik ben ook een zijkert… haha. ik weet zeker dat ik nooit een tattoo met inkt gemaakt van as en spug bij iemand zal zetten. Wat anderen doen kan me eigenlijk niks schelen, ook vind ik het jammer…

er is bijvoorbeeld in de niewe “Tätowiermagazin” een interesant berichtje over de tattoo tijdreis. ik vind zoiets moet wel kunnen… zonder gelijk een trend te worden naturlijk!

link hier:

http://www.taetowiermagazin.de/index.php?content=310&gesamtansicht=1&layout=home.php

• Harmpie

Ik sluit me helemaal aan bij de mening van Gerrit. Enne schifmacher is niet mijn vriend maar hij heeft wel veel goeds voor het nederlandse tattoowereldje gedaan.

Vele van ons hebben hun klandizie te danken aan de bijdrage die hij in het verleden heeft geleverd om tattoeeeren in nederland populair te maken.

Gerrit schreef:

Laten we wel wezen…

Henk heeft zich nog nooit “TattooKoning” genoemd dat doet

> de media !!!!!!

>

>

> Wat die as betreft………. wat maakt het uit als iemand dat

> wil.(de leeftijd van 10 jaar vind ik ook niet goed)

> Beetje moeilijk lopen doen wat die KLOTE instanties daarvan

> vinden.

>

> Een tattoo laten zetten in de rimboe met inkt/poeder/pigment

> wat op een palmblad ligt en waar het hele dorp al mee is

> geprikt is lekker fris en natuurlijk ook stoer want je hebt

> het gedaan zoals het in die cultuur hoort te gaan………Bah

>

> Nee, dat is polynesisch(of weet ik veel hoe het mag heten) en

> dan mag het in een keer wel en als een “westerling” een keer

> iets wil….dan is het in een keer smerig !!!

>

> Prop je eigen maar lekker vol met fastfood ……dat is

> lekker gezond !!!!!