vraagje over tattoo

• marijke

hallo allemaal! ik heb een vraag. Ik wil me gaan laten versieren met een mooie tattoo. Ik heb erg lang gezocht naar een ontwerp van een feniks, en eindelijk gevonden wat ik zocht. De tattoo is ongeveer 20 cm hoog.

http://www.rankmytattoos.com/f/uploads/img4262bb0eb23b0.jpg

Ik vraag me af of er mensen zijn die me zouden kunnen vertellen hoe lang ik er waarschijnlijk voor op de stoel moet, of zoiets in één sessie zou kunnen en in welke prijsklasse ik zou moeten gaan denken.

en natuurlijk de belangrijkste vraag: wie kan me een goede tattoo-artist aanbevelen in het westen van het land, die een dergelijke sierlijke kleurentattoo het best zou kunnen doen!

alvast heel erg bedankt!

• Sandra

Hai

Je kan denk ik het beste een shop binnen lopen, je ontwerp laten zien en dan kunnen ze je ongeveer zeggen wat het kosten gaat hoe lang eht duren gaat enz. Dat is van hier erg moeilijk, omdat het bij iedereen anders is. Gebruik daarvoor de zoekfunctie maar eens, dan krijg je genoeg redenen waarom dat verschilt.

Enne… een goeie shop? Ik ga altijd naar Smurf in Hoorn, errug goed! Hij heeft me vriend ook gedaan en die zit inmiddels helemaal vol zo'n beetje :D

Succes met zoeken!

groetjes