Paulo Suluape

• ToeTagTattoo

ik ben altijd heel voorzichtig om hollywood te geloven en voorall om dan ook nog een verhaal die 100ten jaren oud is EN van hollywood is verfilmd op en huidige situatie aantepassen… lijkt me sterk. denk niet dat ze daar allemaal warriors zijn en zich bij een fout woord met een bijl affmaaken.

• RED HOT TATTOOS

OOIT prikte paulo me maar dat was gewoon in amsterdam. geen mooi verhaal er om heen, maar ik kreeg wel sympatie voor zijn persoon.

het was een aardige gast. Ik had wel willen weten wat precies de oorzaak was van zijn dood. ( niet dat dit belangrijk is.)

respect voor paulo

• coolio

Nee als je goed leest wat ik schreef waren! het ooit krijgers nu zijn er een hoop alcoholisten en drugverslaafden en in streetgangs Net als indianen in noord america kunnen ze niet tegen de geneugten van de westerse samenleving ,Je hebt die film dus nooit gezien .

• ToeTagTattoo

nee heb ik niet ik ben er ook nooit geweest maar ik baseer mijn verhaalen nooit op films ;)

• *IREZUMI*

Klopt, ik heb ook gehoord dat hij doodgeslagen was door zijn vrouw

toen deze hem betrapte met vreemdgaan. ( pittig vrouwtje !! )

• coolio

Ik baseer mijn verhalen niet op films ben er zelf geweest en het zou beter zijn voor je oordeel over iets geeft beter geinformeerd te zijn /

• *****americanx*****

Ik heb de film wel gezien en ook het vervolg erop heb ik gezien en ik moet zeggen het zijn 2 top films en voor zover ik weet benaderen ze de realiteit zoals dit is in Nieuw Zeeland behoorlijk.

Gr martin

• coolio

HeHe eindelijk iemand die weet waar die over praat .