Paulo Suluape

• RED HOT TATTOOS

ooit liet ik me door de meester prikken, wilde toen nog een stuk laten zetten, ik was zelfs in nieuw zeeland toen. maar kreeg te horen dat hij was vermoord. Wie weet waarom hij toen is vermoord?

Ik ben daar zelf nooit achter gekomen of ik google niet goed genoeg.

• coolio

Poalo Su,luape is door zijn vrouw met een bijl vermoord ….

• coolio

paulo

• paolo

Oeiiiii

• RED HOT TATTOOS

aai, dat meen je niet

• coolio

ja echt !

• Gerrit

slechte tattoo bij z'n vrouw gezet ???

• Marisa

of in iemand anders lopen prikken… :X

• RED HOT TATTOOS

ik dacht dat het iets met druks te maken had

• coolio

Nou het fijne weet ik er ook niet van maar het is echt waar ,Maar als je ziet hoe de meeste mensen daar leven dan is geweld niet ondenkbaar .Kijk maar eens naar de film once whe where warriors ,eens ! waren we krijgers denk dat de meeste tattooeerders een veel te romantisch beeld hebben van de pacific ,Daarom is het zo gemakkelijk voor sommige tattooeerders daar om allerlei certificaten te verkopen(voor veel geld) aan argeloze tattoo artiesten en cultuur zoekers zodat ze hier in het westen kunnen zeggen dat ze in de familie zijn opgenomen en expert zijn op het gebied van Moari tattoos! .Ook zijn er verhalen over een tattooconventie die daar geregeld op samoa en dat het de artiesten die daar waren heel veel geld heeft gekost en dat niks geregeld was .Maar daar praten ze liever niet meer over geloof ik