Deelbare tattoo tube

• Hugh

Ik heb het patent op de deelbare tatto tube.Deze niuwe tube heeft als voordelen dat hij beter te reinigen en te steriliseren is.Tevens word de kans op overdraagbare ziektes zoals HIV en Hepatitus verkleint.De kans op littekenvorming tijdens het genezen van de tattoo word ook verkleint omdat de naalden in de tube gelegd kunnen worden.Omdat de naalden niet meer van bovenaf de tube ingeleid hoeven te worden verkleint dan ook de kans op beschadiging van de naalden.

Omdat ik te maken kreeg met de regelgeving bedacht ik dat als de tubes niet meer hol zouden zijn ik dan ook geen voorvacuum sterilisator nodig zou hebben.

Ik heb zwart op wit van de GGD in A'dam deze voordelen op papier staan.

De deelbare tube staat ook vermeld in de nieuwe richtlijnen van de GGD te A'dam.

Ik kon ook kiezen voor kunststof ,maar uit eigen ervaring en die van andere kan ik zeggen dat dat niet echt werkt!

Ik raad hier absoluut niet het gebruik van een voorvacüumsterilisator af.Integendeel zelfs!!Het feit dat er meer voordelen zijn dan alleen het niet nodig hebben van een voorvacüumsterilisator telt voor mij zwaarder.

Het patent staat zo beschreven dat het principe van het delen voor elk hol medisch instrument geld.

Dus ,wie ziet hier brood in om dit patent met al zijn voordelen van me over te nemen doe dan een goed bod, of geef mij het advies hoe ik hier mee verder moet.

• *****Klaus Ringmaster*****

Hallowaa.

Hoewel ik in eerste instantie vind dat je op deze manier reclame maakt voor jezelf of voor je produkt, en ik dus van mening ben dat deze posting hier niet thuishoort, ben ik aan de andere kant wel weer nieuwsgierig genoeg om te zeggen dat je dat ding dan ook maar moet laten zien dan.

Je hebt al eerder geprobeerd (op een advertentiepagina) om dat ding te promoten, en ook toen heb je niet gereageerd op mijn vraag (per e-mail gesteld) om dat ding te laten zien. Een digitale foto kun je tegenwoordig zelfs met de meeste gsm telefoons maken, dus dat mag geen probleem zijn.

Groetjes, Klaus.

• Red Hot Tattoos

eerst zien dan geloven.?

• Hugh

Hoi.

Ik probeer ook niet echt reclame te maken maar ik zit er mee in mn maag, maar ik kan er voor de rest niets mee en heb er tot nu toe allen nog maar schulden van, niet echt wat ik in gedachten had!Wel weet ik dat er heel veel potentie in zou zitten.

Toen ik het patent liet vastleggen hoopte ik dat dit een aanwinst zou zijn voor de tattoo-wereld en dat hoop ik nog steeds.Ik heb met iemand een bedrijfje ‘ultra safe international" maar daar zit al van dag een geen leven in.Ik heb inderdaad kort geleden nog wat op het forum gezet met het idee hier kenbaarheid(reclame) aan te geven,mijn exuses.Ik stuur de foto’s naar je email adres want ik weet zelf niet hoe ik dit erop moet zetten.En als je wilt stuur ik je een kopie van de brief van de ggd per email

Groetjes Hugh

• *****Klaus Ringmaster*****

Hallowaa.

Ik heb de foto's bekeken en gelijk doorgestuurd naar een paar tatoeërende vrienden. Persoonlijk (maar ik ben maar een eenvoudige piercer) lijkt het me een goed idee. Niet alleen qua steriliseren maar ook qua schoonmaken van de binnenkant van die tubes. Iets wat nu vaak met pijpenragers en dergelijke wordt gedaan, kan nu gewoon met een borsteltje.

Groetjes, Klaus.

• *****americanx*****

Kan je mij ook ff een foto toe sturen van de gedeelde tube.

Wat ik weet van de richtlijnen is dat straks iedere tattoo cq piercing studio een VS of een B autoclaaf in zijn bezit dient te hebben, dit is vast gelegd in de landelijke richtlijnen die straks als wet zullen gelden(wel voor veel veranderingen vatbaar nog).

Dus jou verhaal van een autoclaaf zonder voorvacuüm gaat niet helemaal op in dit verhaal.

Gr Martin

• Hugh

Hoi

ik heb net via de email de foto's aan je gestuurd en daarbij de brief die ik van de ggd in amsterdam heb gekregen.En het staat er toch echt in!Ik kan ze zelf niet op het forum plaatsen ,ik hoop dat een ander dat voor me wil doen, dan weet gelijk iedereen waar het we het hier over hebben.In de richtlijnen staat alleen dat deze tube makkelijk te reinigen en niet dat je bij deze geen voorvacüum nodig zou hebben.Dat staat wel in de brief die ik ontving van J Worp te Amsterdam. Ik ben daar toen geweest met m'n idee en kreeg de opmerking “als jij geen patent aanvraagd ,doen wij het!”Dus ik liet het vastleggen.Nou.vast ligt het zeker ,het is van dag 1 nog niet van z'n plaats gekomen ,vandaar dat ik er nu nog steeds mee in m'n maag zit.Nogmaals ik raad het gebruik van een voorvacüumsterilisator niet af!!Er zitten namelijk meer voordelen aan deze tube.

groetjes hugh

• *****americanx*****

Heb het gezien en gelzen, maar die brief dateert van april 2003 en onderhand is er een geheel nieuw concept aangaande de richtlijnen voor de tattoo en piercing wereld opgesteld mede door mevr. Worp die jou die brief heeft gestuurd. In die richtlijnen staat heel duidelijk dat een tattoo of piercing studio over een VS of B autovclaag moet beschikken, anders wordt de studio niet goed gekeurd.

We zijn inmiddels 3 jr, verder dan die brief die toen aan jou is verstuurd en er is in die tijd echt veel veranderd.

GR Martin

Die nu vertrekt naar de vergadering van de VVLK.

• Hugh

Hoi

wat in de brief staat zou nu nog steeds moeten gelden want het zijn geen holle instrumenten en dat is hetgene waar het om draait.Zelf werk ik er ook mee , en ze passen in ieder geval op mijn machines.Dit is een Mickey Sharpz TSS Hybrid en een machine van R Bonkerk.en ook op de puma van Spaulding.

Wat de lengte betreft, de tubes die ik tot nu toe heb zijn goed om mee te werken en de standaard voorverpakte naalden passen er in.Ik heb toen verschillende soorten laten maken o.a 1-3outliner verschillende maten ronde tips en twee maten voor de magnum 7 en 9naalds.

Waar het om gaat is dat je op deze manier elke soort tube kan maken met elke gewnste lengte.

Dat het in de richtlijnen staat dat we allemaal een voorvacüumsterilisator moeten hebben dat weet ik maar ikzelf blijf van mening dat bij het gebruik van massieve instrumenten een sterilisator van het type s met droogprogramma voldoende is .

Omdat iedere tattooeerder met holle tubes werkt hebben ze dit ook in de richtlijnen gezet dat een voorvacüum verplicht is en om verwarring te voorkomen zal dit dan waarschijnlijk voor iedereen gelden.Het gaat er bij mij gewoon niet in dat het verplicht zou zijn bij gebruik van massieve instrumenten.Maarja zo zijn de regels nu eenmaal dus doen we daar aan mee!

Ik blijf met mijn tubes werken omdat er meer voordelen aan zitten.Ik heb dan wel een handeling meer te doen maar ik weet zeker dat de tubes van binen ook goed schoon zijn.Hiervoor had ik de holle tubes en maakte deze schoon zo'n ragborsteltje maar daar bleef toch wel altijd wat vuil achter.Als de tube gedeeld is kan ik dit met een gewoon borsteltje doen.

groetjes Hugh

• ToeTagTattoo

ik vind het en goede idee. wil ik wel graag zien. want ik hou wel van heel groote grips