gaat dit wel goed

• angsthaasje

Hoi, ik heb dinsdag een tattoo laten zetten en ik vet het iedere dag om de zoveel tijd in.

maar nu begint het te vervellen en vanochtend zag ik dat een stukje losliet met de buitenste lijn van de inkt!!!! dit moet sowieso bijgewerkt worden.

maar is dit normaal of doe ik iets verkeerd

help me please!!

• wakeboard

dit is het gewone genezingsproces volgens mij. Nu is het enkel kwestie van de velletjes er niet zelf af te trekken/pulken maar alles gewoon zijn natuurlijke gang laten gaan.

• Jim Maste

Hallo angsthaas dit is heel gewoon, vorig jaar heb ik een grote tattoo laten zetten en heb ook die fase doorlopen van schrikken.

Maar de kleur die er af gaat is eigelijk gemorst deze zit niet onder je huid en gaat er dus af als je vervelt.

Heb je al gedoucht?

Goed af spoelen en in de calendula zalf zetten succes.

• *****americanx*****

Dit hoort bij het genezing proces en is heel normaal, er wordt nu een nieuw laagje huid over je tattoo gevomt. Maak je er niet druk om, als je er maar niet aan gaat trekken of pulliken, dat kan namelijk tot kleur verlies leiden.

Je kan nu nog niet zien of er iets opneiuw ingekleurt moet worden dat zie je pas over een week of 2 als hij helemaal is genezen.

Gr Martin

• ta2granny

t hoort erbij hoor…en als je je zorgen maakt,ga dan ff naar je tattoopersoon terug….groetjes..ta2granny