Tattoo net onde de nek..

• Loesje

Hallo mensen,

Ik ben er na veel nadenken achter gekomen dat ik toch echt een tattoo wil laten zetten. Ik wil hem net onder mn nek. Ik weet niet of jullie de tattoo van Alyssa Milano kennen, die wil ik, maar dan lager als waar zij hem heeft in haar nek. net onder je nek zeg maar..weet iemand of er soms problemen kunnen ontstaan daar?Het is mn eerste tattoo, maar ik weet echt zeker dat ik hem wil. Is die plaats extra gevoellig vanwege je ruggengraat daar?

Alvast bedankt!!

• Pepi

Hoi

Mooie keus….ik heb er zelf ook over gedacht .

De plek is bij de één gevoeliger als bij de ander maar valt reuze mee.

Ik weet niet waar je vandaan komt maar ik wil 'm wel voor je zetten hoor.

Ik heb nu 2 jaar een shop en zit in waddinxveen.

laat maar horen.

gr.pepi

Loesje schreef:

>

> Hallo mensen,

> Ik ben er na veel nadenken achter gekomen dat ik toch echt

> een tattoo wil laten zetten. Ik wil hem net onder mn nek. Ik

> weet niet of jullie de tattoo van Alyssa Milano kennen, die

> wil ik, maar dan lager als waar zij hem heeft in haar nek.

> net onder je nek zeg maar..weet iemand of er soms problemen

> kunnen ontstaan daar?Het is mn eerste tattoo, maar ik weet

> echt zeker dat ik hem wil. Is die plaats extra gevoellig

> vanwege je ruggengraat daar?

>

> Alvast bedankt!!

• Loesje

he thnx dat is cool:) maar ik woon in Bergen op Zoom, en het is schandalig maar ik heb echt geen flauw idee waar dat ligt..:$.. weet je toevallig goeie tatoeerders in omg. brabant?rotterdam kan ook..

Groetjes!

• Natasja

Ik ben helemaal weg van FTW in Breda, mijn tattoo die ik in mijn nek heb, heb ik ook daar laten zetten net als de rest van mijn tattoos behalve mijn ene elf en die lelijke tribel die tussen mijn schouderbladen zit…

Groetjes Natasja

ps dit is die van me nek, kijk aub niet naar die tribel:

• ta2granny

geen probleem hoor..ik heb er zelf daar ook een staan en heb ook heel regelmatig er daar een getattooeerd…een mooi plekje…overigens is pepi niet de enige die m wel voor je wil zetten hoor..ik denk dat alle collega's t wel willen doen.

Ga eens wat shops langs of kijk op tattooshopsites…ik weet zeker dat je er wel 1 bij jou in de buurt kunt vinden..succews met je tattoo!!..groetjes..ta2granny

• Loesje

Thnx voor de reacties! Mooie tattoo Natasja, ik had m al gezien op de site..had al een beetje lopen rondneuzen, erg vet!!

Grtz

• Loesje

he, nog een vraagje, nu je weet welke tattoo ik wil..en waar, kun je heeeeeel misschien een kleine indicatie geven van wat jij zou rekenen? :$

• simsalakim

Ik heb al jaren een tattoo in mn nek(net onder mn staart zeg maar) Dit deed bij mij absoluut geen pijn….maar wat is pijn he.ta2granny schreef:

>

> geen probleem hoor..ik heb er zelf daar ook een staan en heb

> ook heel regelmatig er daar een getattooeerd…een mooi

> plekje…overigens is pepi niet de enige die m wel voor je

> wil zetten hoor..ik denk dat alle collega's t wel willen doen.

> Ga eens wat shops langs of kijk op tattooshopsites…ik weet

> zeker dat je er wel 1 bij jou in de buurt kunt

> vinden..succews met je tattoo!!..groetjes..ta2granny