Prijs van een Tattoo.

• Tattooz

Wij zijn geen supermarkt waar alles geprijst ligt. Prijs is afhankelijk van het design, de groote, aantal kleuren noem maar op. Voor de ene tattoo heb je meer tijd nodig voor een bepaalde grote, voor de ander op dezelfde grote hoef je hem maar simpel zwart in te kleuren.

Neem nou is een keer de moeite om naar een studio te gaan die jou kwa stijl bevalt en niet omdat het ergens goedkoper is als ergens anders. Het stuk staat de rest van je leven op je lichaam, het is niet een ander soort sinas of cola die je ff haalt.

Wij zijn kunstenaars, en voor kunst betaal je. Er zijn ook studios die op een minder dure locatie zitten er zijn studios die wel op dure locatie zitten. Allerlij factoren hangen af van de prijs van een tattoo. Vergeet dat niet !

• Tebori

Helemaal Mee Eens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Moko Seeker

Sluit ik me bij aan…..zie ook mijn reactie op thread gemiddelde prijs

• antoinet

ben het er ook helemaal mee eens!!

vergelijk het met een kapper,bij de 1 betaal je ook meer als bij de ander!!

als je een ,,pispot"kapsel wilt dan betaal je ook minder dan bij een moeilijk kapsel en als je haar gepermanent of geverft word is het ook weer duurder!!

maar dat vinden de meeste mensen normaal,en als het om een tattoo gaat die er voor je hele leven opzit gaan ze vaak moeilijk doen om de prijs!!