in het gezicht

• maaike

Door het lezen van reacties op “ringtattoo” begrijp ik dat er niet in het gezicht getatoeerd wordt door zichzelf respecterende tatoeerders… Is er dus werkelijk niemand die dit wilt doen? En als de klant dat nu echt, echt, ECHT wilt?

• bart

dan zul je misschien naar een andere tattoeerder moeten gaan

• ToeTagTattoo

ik werk naar een heel makelijk regeltje. gezicht, nek of handen doe ik alleen maar als er iemand voor mij staat die all 2 heele mouwen heeft. en dan ook alleen maar in een bepaalde volgorde. Handen, neck, gezicht. tattoos in je neck zijn all bijna gezichtstattoos. je zult zeeker minder oogkontakt krijgen dan te voren… ik hou er niet van om gezichter te tatoeeren maar handen en neck vind ik prima als er iets moois op komt.

• René

Aan de ene kant ben ik het met Toe Tag eens, aan de andere kant niet.

Een tattoo op een hoofd kan heel mooi en netjes zijn, ik vind echter wel dat je al enkele tattoo's moet hebben om aan een hoofd te beginnen.

Maar om nu eerst op een hand te tattoeren en dan pas in nek of hoofd vind ik onzin, een hand steek je altijd uit naar iemand als je iets aanrijkt en daar schrikken veel mensen dan toch voor terug.

Ik zelf zit al bijna vol en denk er inderdaad aan om aan mijn hoofd te beginnen (spiderman) maar daar gaat toch eerst een hoop denk tijd aan vooraf. Ook de mogelijkheden voor een gezichtstattoo op je werk tellen namelijk mee. Je kan er niet bij elke werkgever mee aankomen.

Groeten,

René

• ToeTagTattoo

dat is de ervaaring van mensen die hand en neck tattoos hebben. dat ze nooit problemas hadden met hun hand tattoos maar wel rare reacties kregen sinds zij iets op hun neck hebben. en echter. van de neck naar het gezicht is een klijner stapje in je hoofd dan van je handen naar je gezicht… van daar… en op mijn hoofd heb ik zelf ook werk maar op mijn neck en gezicht is doch een heel andere verhal. achter in je neck is ook niet erg ik heb het over tattoos die van je gezicht aflijden. en hoofd (zijkanten of achterkant) en handen tellen daar niet bij…

• René

Ja, daar zit wat in.

René

• ***** Intiem *****

Hoi,

Ik heb zelf een triple X op mijn achterhoofd staan en ben van plan om boven mijn oren aan bijde kanten een hele dunne tribell te laten zetten , dus aan weerskanten gelijk.

Ik wil het zelf en dus gaat het anders niemand wat aan.

Ik zit zelf bijna vol met tatoo`s en heb ook vele piercings , maar word er niet minder door op aangekeken hoor integendeel , heb er zelfs meer vrienden door gekregen.

Ik vind dat iedereen daar zelf moet kiezen van wat hun mooi vinden , en vind het DISCRIMINATIE als men je er door afwijst .

Ik heb ooit eens een jongen die zelf aan het klooien was geweest op zijn eigen gezicht , deze tattoo helemaal opnieuw gedaan en strak gemaakt , enwel gewoon eenhelemaal zwarte tattooaan alle 2 kanten van zijn gezicht.

Ik zelf vond het ook nog wel wat hebben.

Maar deze jongen heeft zichzelf geprikt en dacht ik kan het wel ff om zo niet aan het werk te hoeven.

Maar dat was zijn idee , en ik mocht het mooi maken voor hem.

Iedereen zijn eigen Keuze , ik heb er geen problemen mee.

Als men het wil , word hier in de shop wel ff gepraat van weet je het wel heel zeker en denk aan de gevolgen erna , maar is dat niet zo met elke tattoo en of piercing.

Ik zet geen haken kruizen en dat soort tekens , daar ik niet DISCRIMINEER en er heel vel op tegen ben.

Denk daarmee aan het verleden , is al te veel elende in de wereld en om dat steeds maar weer op te rakelen met dat soort tattoo`s , nee dank je.

Maar voor mij mag je gerust een gezichts tattoo hoor .

M.v.g. Roelf………………

• *****americanx*****

Ik tattooeer idd niet in de gezichts driehoek, mits men hier al een tattoo heeft staan.

Op het hoofd en nek maak ik geen problemen van, mits de klant het wel goed doordacht doet en niet in een opwelling, vandaar dat ik ook eerst met de klant erover zal praten of hij het 100% zeker weet en het geen bevlieging is waar hij spijt van krijgt.

Gr Martin

• Red Hot Tattoos

Ik wil best gezichten doen maar ik praat eerst met de klant. Even kijken waarom ik hem wel of niet ga zetten.

in meeste gevallen word het niet gezet.!