Ring tattoo

• *****americanx*****

Ten eerste moet je natuurlijk altijd zo denken als je zichtbare tattoo's hebt hoe komt dit dan met je werk of als je ooit een baan moet zoeken.

Dan worden veel vinger tattoo's na een tijd gewoon een vlek en dus absoluut niet mooi meer en ook zal de binnenkant heel erg snel een vaal stuk worden en gedeeltelijk weg slijten.

Natuurlijk zijn er vinger tattoo's die wel lukken maar dit percentage is heel erg klein.

Het is dus gewoon zonde van het geld om op je vingers of hand te laten tattooeren hetgeen ik dus ook niet doe bij klanten.

Gr martin

• petra

ik heb een ring op mijn dikke teen en en een ring op mijn ring vinger omdat ik niet tegen sierade om mijn vingers kan en toch graag een ring wilde. heb een simpel patroontje uitgekozen in de kleur paars.

en op mijn teen zwart. de teen was meteen oke maar mijn vinger moest nog een keertje over gedaan worden maar zit er al ruim een jaar goed op. de binnen kant heb ik niet laten tattoeren om dat deze nog sneller zal slijten.

groeten petra

• Marisa

Iemand met ervaring hierin kan het wel degelijk mooi en strak zetten. Mijn ring heb ik een jaar of 9 en ik heb er nooi spijt van gehad. En het ziet er ook nog steeds goed uit.

• maaike

En zijn er nu dus geen tatoeerders in Nederland (gerespecteerde) die tatuages in het gezicht zetten? En als de klant het nu heel erg graag wilt?

• Red Hot Tattoos

ik heb pas geleden nog zo'n ring gezet, kijk maar op ,mijn page.

• roel

Waar hen je de ring tattoo laten zetten wij willen er ook 1 laten zetten.