Ik wil het weten! wie zijn volgens jullie de beste tattooartiesten in holland maak een top 5 en we komen er snel achter wie er het meest in voorkomt ,
1: Greg Orie ( Dragon tattoo )
2: Jimmy Hendrix ( Jim's tattoo )
3: Bianca ( tattoo solution )
4: Gerrit ( Tattoo mania )
5: Mehdi le Mair ( Bunker tattoo )
In mijn ogen bestaat er geen nummer 1 omdat ieder in zijn stijl de beste is
maar omdat iedereen een andere smaak heeft zal de top vijf er anders uit zien.
Ben benieuwd wat de rest er van vind.
zijn er niet gewoon een handjevol goede tattoeerders in het land die weten waar ze mee bezig zijn. en volgens mij zitten er sowieso drie in je lijst die de japanse stijl maken. hoe zit het dan met ‘in mijn ogen bestaat er geen nummer 1 omdat ieder in zijn stijl de beste is’. en portretten gaan bij greg, jim, mehdi en bianca goed de deur uit. gerrit zijn werk ben ik niet mee bekend
Japans is ook mijn smaak, daarom zitten er ook twee toppers in mijn top 5,
iemand die helemaal weg is van new school zal zeker Gerrit op 1 zetten,
een ander vind tribals of polynesian te gek die zullen Eus of Rob deut te gek vinden.
Hiermee bedoel ik mee dat er geen nummer 1 kan zijn, ieder heeft zo zijn stijl en is daar gewoon de beste in.
Daarom zal ieder voor zich naar mate zijn smaak zijn eigen nummer 1 hebben.
Bij drie van hun ben ik al onder de naald geweest, en die andere twee staan in mijn
lijst naar wat ik van hun gezien heb.
haha, dat is duidelijkere taal. misschien kan je ook eens sacha of jeroen hun werk bekijken (werken bij dragon tattoo), of rinto in groningen, of nico van twentyfive to life in rotterdam, of tycho veldhoen, of errol, of darko. ik ben ook van mening dat het contact belangrijk is tussen klant en tattoeerder. en uiteindelijk als de klant tevreden is, ook al is de tattoeerder niet 1 van de goede, dan is het toch ook goed…
De vraag is opzich best leuk, maar vraag je dan naar wie het meeste publiciteid heeft of vraag je naar wie kwaliteid leverd. Of vraag je naar welke stijl je het meest aanspreekt?
Mijn persoonlijke top vijf vindt ik moeilijk te benoemen, zodra iemand vakkundig goed uit de voeten kan, dan wil dat nog niet zeggen dat ik er graag een tattoo laat zetten.Persoonlijk vindt ik dat zijn of haar stijl me ook moet aanspreken.
En als de klik er niet is tussen bijde persoonlijkheden is dan sla ik liever een beurt over.
Zoiezo heb ik gemerkt dat sinds ik zelf beter werk ben gaan leveren dat ik al helemaal niet snel meer ga zitten bij iemand.
mijn laatste werk wat ik heb laten zetten heb ik door iemand uit polen laten doen.
hij heeft toen in eggenvelde met mijn arm eerste plaats gewonnen in black and grey.
Maarja als je van oldskool houd dan vindt je het vast niks
We hebben zeker een aantal toppers in nederland, maar ik denk dat er ook een aantal minder bekende zijn die ook erg mooi spul maken, ach en wat is bekendheid?!
Ooit heb ik geleerd,“als je goed werkafleverd dan heb je genoeg werk”.
ps ik denk dat iedereen een verschillende smaak heeft., maar als iemand dan meerdere keren in een lijsje voor komt dan wil dat nog niet zeggen dat deze de beste is.
Nou ik had eigenlijk nog niet zo erover nagedacht toen ik over die top 5 begon maar het is wel zo het moet in categorien dus tribals,japans ,bio mechanical ,old school ,new school ,realistic.portretten ,en nog meer dus dat wordt teveel mischien de beste all round artiesten ? 1 sieto (yugen)
2 greg orie
3 Bianca
4 Rob Admiraal
5 jeroen (yugen)
Dit is inderdaad mijn persoonlijke voorkeur maar ik vind ook dat originaliteit en kunstzinnigheid deel uit moeten maken van dit lijstje eigenlijk best moeilijk om een top 5 te maken ,
Mijn top5,
1 Bullyboy—> Bullyboy.org | Tekent erg goed, tattoeert erg goed en erg snel.
2 Tattoo Guus —-> Erg goed en ouwe rot in het vak. Is helaas niet meer door
ouderdom.
3 Bullyboy—> Bullyboy.org | Tekent erg goed, tattoeert erg goed en erg snel.
4 Tattoo Guus —-> Erg goed en ouwe rot in het vak. Is helaas niet meer door
ouderdom.
5 Bullyboy—> Bullyboy.org | Tekent erg goed, tattoeert erg goed en erg snel.
Hahaha sorry dat ik er maar 2 opnoem. Ik ben namelijk bij geen ander geweest omdat dat niet hoeft vanwege de kwaliteit….. prijzen praat ik niet over… daar gaat het niet om, al moet ik zeggen dat ik ze persoonlijk allebei goed ken(de)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?