Ontwerp-Wings

• loes

Help, iemand…

Ik weet wat ik wil voor tattoo en hoe het er ongeveer uit moet komen te zien, maar ik weet me god niet hoe ik dat ga vertellen aan degene die het moet gaan zetten bij me.

Ik wil 2 engelen vleugels (wings) op me rug tussen me schouderbladen in, in het zwart..

Nou kan ik dus nergens mooie plaatjes van “wings” vinden :-S

Weet iemand waar of heeft iemand dit idee zelf en daar foto's van???!!

Show me! Show me!!

Thanxxxxx

• Symfonie

Ontwerpen voor wings genoeg…En nog veel leukere dan 't zwarte spul…Ga gezellig bij je tatoeërder langs. Die kan je helpen…Indien je niet morgen gaat en overmorgen getatoëerd wil zijn.

Kopje koffie erbij en je gaat ‘rocken’…tenminste als je tatoeëerder ook een beetje gezellig kan zijn..!

• ta2granny

joh…wings genoeg ..de bme site heeft er onder de rubriek reliegie genoeg staan..bij de elfjes ook…en anders ga je ff googelen…nog leuker is het om je tattoopersoon een mooie vleugel te laten ontwerpen….je mag me maile…maar dat geldt ook voor de andere tattooeerders hier neem ik aan….groetjes..ta2granny

• Marisa

Op mijn website staat ook nog een bonte verzameling van (engelen)vleugels.

http://www.tonsoftattoos.com/index.php/2005/12/16/engelen/

Stuur je me een foto als je ze hebt?

• loes

Heyy heyy

Thanx voor de reacties,

Ja ben indd al druk aan het googlen :p Maar kan het daar ook niet helemaal vinden..

Denk dat ik het advies maar ga volgen,en bij de tattoerder op visite :)

En ik zal ze effies showen hor, als ik ze heb :))

• loes

Weet iemand by the way nog een goeie aan te bevelen tattooshop in de kop van noord-holland? Iemand die goed in het werk is van wings.. richting tribal?!

Ik heb namelijk werkelijk geen idee :-s

• bart

gewoon eens bij een paar shops binnenlopen krijg je gelijk een indruk van hoe of wat, een professionele shop zal je altijd helpen…

• *****americanx*****

Sparta tattoo in Hoorn is een goede keuze.

Gr martin

• Magic

Tattoo Smurf in Hoorn is ook erg goed :)

• loes

Okeej dan, richting hoorn dus :)