hallo peepz, ik laat over 2 weken een soort band op mijn boven arm zetten, zijn er nog tips wat is zelf kan doen voor die tijd, bepaald eten/drinken niet of juist wel doen???
alvast bedankt bart
moet je van tevoren aan de tattooartiest vragen wat het beste is. Ik kreeg ook advies om van tevoren wat te eten en heb ik ook gedaan. Moest 6 uur zitten en heb in al die tijd alleen maar een cola en een bak koffie gedronken. Had een broodje bij me maar totaal geen trek. Zorg dat je van tevoren de juiste zalf, zeep etc. in huis hebt om de wond achteraf goed te verzorgen en voor de rest gewoon ontspannen want het stelt geen fluit voor, vond ik tenminste. Alleen een beetje brandend gevoel alsof iemand met een heet voorwerp over je huid gaat. Ik vond het na het gestress van de werkweek zelfs heerlijk ontspannen in die stoel, viel zelfs bijna in slaap :-) Ik had alleen tegen het einde een vreselijke pijn in m´n reet van het zitten :-) Maar als ze het in twee keer doen zal het geen lange zit worden. Maak je in ieder geval geen zorgen … is makkelijk gezegd nu, weet nog hoe spannend ik het zelf allemaal vond.
Carlos
Als ik lang moet heb ik standaard een flesje aquana en een rol dextro bij me in de stoel.
Zorg dat je goed uitgeslapen bent en de de avond ervoor geen alcohol ( althans niet teveel) drinkt.
Wat bij mij verder helpt is afleiding zoeken door met de artiest te kletsen of een stapel tattoo tijdschriften ( die liggen er vaak wel) op schoot te nemen en lekker door te bladeren.
Beter neem je van te voren ook geen pijnstillers daar die je bloed verdunnen.
En als je het pijnlijk vind worden neem dan gewoon even pauze en drink een kopje koffie of thee en strek je benen even.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?