jahoeeeeeeeeee!

• peer

ja zo denk ik ook erover ,als ik naar de eerdere berichten van hem kijk

• coolio

Als je me zou kennen zou je dat niet zo een twee drie zeggen! maar ik kan ermee leven ben niet zo snel boos ,Maar ik zal het maar eens uitleggen als het goed is zou iedereen op dit forum iets met tattoo te maken moeten hebben of op zijn minst een of misschien wel het plan opgevat hebben om een tattoo te laten zetten ,Dan zou iedereen gemiddeld ieder bericht wat hij hier zou plaatsen met Yahhhooooaaah heb een nieuwe tattoo of ik wil er een laten zetten ,moeten beginnen ,En als ik dan vraag om een foto te plaatsen krijg ik geen antwoord .

ik heb liever een leuke discussie over tattoos en verwante zaken ipv veel verbaal geweld of stomme opmerkingen van miereneukers als dare

• Roosleintje

Een tattoo is voor iedereen ook anders he!

De een zet em omdat ie zijn hele lichaam vol wil, de ander omdat ie een vlaag van verstandverijstering heeft en je hebt mensen zoals ik.

Ik wilde al jaren een tattoo. Maar durfde niet. Tot ik in psychotherapie moest. Dat was voor mij heel moeilijk om te doen. Heb mezelf beloofd dat wanneer ik geestelijk helemaal beter was een tattoo mocht laten zetten. Na bijna 3 jaar was ik er een jaar geleden aan toe. Voor mij betekend de tattoo dus heel veel en ik ben nog steeds in en jahooee stemming erover. Mijn tattoo is een belofte aan mezelf, een statement en vooral mijn trots. Trots dat ik de moeilijke dingen overleefd heb en de dingen bereikt heb die ik wilde bereiken voor mezelf.

En als je liever discussies hebt, dan reageer je toch alleen daarop? Je hoeft hier niet te reageren op alles, toch?

• dare

mooi veel plezier met je aankomende tattoo roosleintje!!!

en coolio, ik oordeel niet over je persoon maar over je gedrag. beetje jammer om iemand na een opmerking gelijk miereneuker te noemen!! het doet me niks, voegt niks toe aan het forum en het komt een beetje zielig over door gelijk met naampjes te gooien!!

• Carlos

Snap er ff niks meer van. Ben jij Roosleintje dezelfde persoon als Carla die de eerste jahoeeeeeeeee post schreef?? Roosleintje had n.l. problemen met haar eerste tattoo die een jaar na dato nog korstjes heeft. Snap dus niet hoe je nu zegt dat je zo blij bent dat je je eerste tattoo gaat zetten?? Of zijn er twee Roosleintjes???

Ben hartstikke in de war of heel erg oplettend, jij mag het zeggen.

Vind het wel leuk dat je zo blij bent, was ik n.l. ook en dan moet je dat hier van de daken kunnen schreeuwen, vind ik. Wel foto binnenkort, hé?

Carlos

• Roosleintje

Dare heeft niet goed opgelet…en jij doet met hem mee….Carla GAAT een tattoo zetten en ik heb inderdaad een jaar geleden een tattoo gezet….

Goed lezen he!!

• dare

sorry was et spoor effe bijster na coolio :-) had et een beetje fout gelezen..

• coolio

Tja een zeurzak is geen miereneuker, anyway ik hoop dat iedereen yahoooohaaai roept als je een tattoo laat zetten en wel foto,s plaatsen

• loes

Whahahaha dan zal ik het ook nog maar effies zeggen ;

Yahoooooeeeeeeeee :-p