Als je nu alleen met steriele weggooi tips en grips werkt
heb je toch helemaal geen autoclaaf b nodig en is dit dan nog verplicht
zoja waarvoor dan.
groeten
diel
Hoi
ik denk dat je er dan geen nodig zou hebben, inderdaad waarvoor!Als je toch alles nieuw pakt en na gebruik weer weggooit!Zo ook iets met de deelbare tube, voor deze heb je GEEN voorvacuüm sterilisator nodig.(dit heb ik zwart op wit van de ggd te A'dam)Dit is omdat het geen hol intstrument is.
Je kunt dan ook een goedkopere versie ipv een duurdere voorvacuümsterilisator aanschaffen.Dit werd helaas niet erbij vermeld in de richtlijnen.
Waar ik eigenlijk op doel is dat het er allemaal niet goedkoper op word met al die nieuwe regels en ben daarvoor ook op het idee gekomen om de tube te delen in twee niet holle instrumenten om zo dus geen duur apparaat aan te schaffen.Ik had dan wel een studio maar niet de mogelijkheid om iedere dag open te zijn en had daarom niet veel inkomsten.Maar ik wil natuurlijk wel zo hygiënisch mogelijk mijn werk doen.Zo een dure kon ik niet betalen, een goedkopere versie wel.Er zijn veel manieren van hygiënisch werken en weggooi tips en grips zijn daar zeker een van, en volgens mij de MEEST veilige manier(persoonlijk werk ik liever met een metalen tube)
groetjes Hugh
Zodra je mooi werk af leverd zal je zien dan maakt zo'n duure autoclaaf niks uit.Dan heb je het er graag voor over. in belang van je zelf en je klanten
Ik persoonlijk werk liever niet met die wegwerp zooi , deze zijn alleen geschikt voor beginnende tattooplaatsers.
zorg dat je snel over kan stappen, scheeld namelijk een hoop slechte tattoos
Pas als je ervaring hebt met het maken van tattoos dan zou je er een redelijke tattoo mee kunnen zetten.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?