gossie....

• Lotje

Las net het stukje van Sammie. Nou ik wil zeggen heb een tattoo op mijn arm vanaf september en ben toch niet zo jong meer (50) En wil er wel mee zeggen dat ik zo blij bent als een klein kind. . Een paar tattoo,s vind ik mooi , wellis waar niet te veel. Maar zie het als versiering . Aan sammie wil ik vragen :: draag jij sierraden ??? nou dat vind de een ook mooi en de ander niet. . Soms 5 a8 kettingen over elkaar. Degene die tattoo,s zetten . Mijn petje af hoor . Zijn kunstenaars. . En ik zelf , wil er nog 2 bij laten zetten.

• Red Hot Tattoos

dank je wel lotje dat je ons vak waardeerd

• Lotje

Jaaaaaaaa….. Ik ben er zo blij mee.. En wil de tattoo aan iedereen laten zien . Maar moet wel zeggen: sommige vinden het mooi. Sommige zeggen ow mooi maar zou zelf geen tattoo nemen . . En sommige zeggen bah bij mij geen tattoo,s. Kijk en dat vind ik wel eerlijk gezegt. . Dan kan je ook terug reageren . Want sierraden vind ik prachtig heb ik ook aan . Maar ik heb geen 8 kettingen over elkaar heen .Vind ik weer niet mooi. En ja. Tattoo, is kunst vind ik.

• Carlos

waar is dat draadje van Sammie gebleven eigenlijk? Helemaal verwijderd? Vind ik niet netjes van de admin, eerst een hele discussie toestaan en dan de hele draad verwijderen? Verwijder dan alleen de beledigende posts als die er zijn. Een andere mening hebben moet toch kunnen?

En Lotje, leuk om te lezen dat tattoos van alle leeftijden zijn en ik vind het ook een kunst en heb sinds kort (ben 41) mn eerste tattoo gezet en ook apetrots :-) Opmerkingen zoals van Sammie zegt meer over Sammie zelf.

Carlos

• Lotje

Jaaaaaaa…. die lag in de knoop met haarzelf. :D:D .

• Lotje

Hallo Carlos.

Kan zijn dat iemand de webmaster gemalit heb hé!! hihi…….. heeee… misschien Sammie zelf wel . En jaaaa idd hou ook wel van discussie , maar men moet niet iemand de dood toewensen vind ik .

• Dennis

Sammie is een persoontje met een klein @#$% die diverse prikborden lastigvalt.

Gewoon een beetje minderwaardigheidscomplexje en godsdienstwaanzin….

Dennis

• Lotje

Das k u t :D:D Ze doet maar ……. :D heb @!#$ er aan…..