Wie heeft er ervaring met het zetten van een tattoo bij Inkstitution? Ik denk erover om daar heen te gaan en ik zou graag wat ervaringen willen horen.
Daarnaast vroeg ik me af, hoe je aan een ontstoken tattoo komt?
Alvast bedankt voor de info!
Hetzelfde als je, je schaaft en dat gaat ontsteken . Vuil er in gekomen , hoe dan ook . Je moet het wel steriel zelf behandelen . En goed vet houden in begin . Komt er ook geen korstje op. Weet je ik verbrandde me vorige week aan me arm en dacht zou ff dat potje eens gebruiken. Wil geen korstje er op hebben . En ja wel , dat hielp hoor. Dus je leert nog overal mee zie je wel…..
Bij Inkstitution wordt prima werk gezet.
Bijna alle infecties ontstaan doordat je tattoo via via in contact is geweest met een of andere besmette bron. Denk hierbij aan vuile kleding, besmette verouderde zalf, zalf aangebracht met ongewassen handen, gebruik vuile handdoek. Verder contacten met huisdieren en hun knuffels. Verse tattoo onvoldoende beschermd bij vuil werk enz. enz. Personen werkzaam in de vis- en vleesindustrie alsmede de vee- en pluimveehouderij dienen extra attent te zijn.
Dag Lies, Inkstitution, is gewoon GOED hoor, daar zitten mensen die weten wat ze doen, en die vraag over een ontstoken tattoo, ten eerste zoals Redhot al zei, maar ook door het gebruik van schone naalden, dus geen nieuwe, schone naalden zijn al eens gebruikt, en dat mag niet, er blijft spoorvorming achter van bacterien, en NIEUW, is gewoon NIEUW, en oude kleurstoffen doen ook geen wonderen, gewoon naar een goeie en serieuse shop gaan, bekijk het werk, en bekijk de tattoeerder, dat spreekt vaak al boekdelen.
Succes ermee.
Greets
Tim
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?