Chinese tekens

• menbruur

Hallowkes…..

Ik had een klein vraagie:

Kan een van jullie mij misschien ergens een chinese teken laten zien,

Wat betekend:

-Liefde

en

-Vrede??

Want ik wil die 2 chinese tekens laten tatoo'ëren.

Ik weet dat je dit ook gewoon bij een boek in de tattoo shop op kan zoeken,

Maar ik heb iets in mijn gedachten, wat ik voor tatoo, ik in het geheel wil, en een Plaatje heb ik al gevonden nu de rest nog.

En dan wil ik alles naar een tattoo designer mailen om alles uit te laten rekenen Ensoo

Laterss

• Tattooz

Je moet er rekening mee houden dat er studios zijn die geen prijs opgave geven via internet.

• ToeTagTattoo

't is bijna zo als bij albert te bestellen… cool

• menbruur

Tattooz?

Ik hoef ook geen prijs uitgave te weten

Ik zoek alleen die twee (chinese plaatjes/foto's wat liefde en vrede betekend meer NIET!!!!!!

• *****americanx*****

Ik denk niet dat er een artiest is hier die plaatjes voor je op het forum plaatst. Hiervoor zal je naar een studio moeten om te bekijken of je zal het zelf moeten opzoeken op internet.

Wij artiesten doen dit niet omdat we zo ons eigen brood op straat gooien als we maar te kust en te keur ontwerpen zouden plaatsen hier of zouden mailen naar mensen toe.

Gr martin

• peer

klopt helemaal wat je zeg maar,,,,er worden wel cd roms aan geboden met duizenden tekeningen erop voor een zeer laage prijs

• menbruur

Owke thanx hier heb ik “tenminste wat aan”

• *****americanx*****

Ja die worden zeker aan geboden.

Zelf heb ik ook 9 cd-roms en een dvd te koop met meer dan 2000 complete A3 sheets daarop en eventueel ook een cd met daarop +\- 4 á 5000 namen vertaald naar het chinees. Maar ik verkoop alleen aan geregistreerde studio's die dit ook kunnen aantonen.

Gr Martin

• Ikke

Kan je niet met google de plaatjes vinden die je zoekt?

• peer

dan snap ik niet dat je ze op marktplaats te koop aan bied