Is hier iemand bekend mee? Wordt dit ook in Nederland gedaan?
Groetjes
Ik heb me er ooit eens in verdiept en kwam tot zeer uiteenlopende verhalen.
De inkten die hierbij gebruikt worden kunnen allergische reacties veroorzaken waarbij langdurige (en dan heb ik 't over jaren!) jeuk de grootste klacht was.
De instanties die in Amerika waken zoals hier de VWA dat doet heeft de inkten wel ooit getest maar puur voor gebruik als markering om dieren te traceren. Ik weet niet hoe 't inmiddels is geregeld in de States maar 2 jaar geleden werden deze inkten dus eigenlijk ongeclassificeerd op mensen toegepast. Met alle gevolgen van dien.
Ik denk dat er met de huidige eisen voor inkten in Nederland teveel haken en ogen zijn om deze inkten zodanig aan te passen dat de VWA deze goedkeurt en dat er weinig shops zullen zijn die dit doen. Vooralsnog ben ik dus van mening dat je dit dus beter niet kunt doen..!
Zijn er mensen die er meer van op de hoogte zijn?
ik heb ze gezien werken en was niet overtuigt. verder vind ik het te rar om iemand iets gloeiends onder de huid van iemand te pricken. En überhaupt vind ik dat tattoos geen gloeiend speelgoed voor de disco zijn maar meer een keuze die goed doordacht moet worden. Je leven veranderd, je ego veranderd maar je tattoos niet…
Dus die heele idee achter blacklight tattoos vind ik fout. maar dat is maar mijn mening
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?