tijdelijke tattoo

• karlijn

Hallo,

Ik wil graag een tijdelijke tattoo, voornamelijk om uit te proberen of een tattoo iets voor mij is.

Wat zijn mijn opties hierin??

• ToeTagTattoo

plakplaatjes, edding of henna

• *IREZUMI*

Je wilt me toch niet vertellen die tattoos die ze bij de schoonheidssalons

zetten waar je verteld wordt dat ze maar ongeveer 3 jaar blijven zitten, dan

kun je net zo goed weer in sinterklaas gaan geloven !!

• Red Hot Tattoos

bestaat de sint dan niet?

• *IREZUMI*

Ligt er aan als je in tijdelijke tattoos gelooft, : dan wel !!

• Red Hot Tattoos

Toch denk ik dat tijdelijke tattoos betaan, en wel hierom. Ze worden meestal ook nog zo slecht gemaakt zodat de klant al heel snel er iets moois over heen laat zetten.

dus zijn ze maar voor tijdelijk.haha

• Thom

Robert de Niro heeft voor zijn rol in een of andere film zijn hele lichaam laten tattoeren.

Dat is gebeurd met een natuurlijk of henna achtig spul, wat er dus weer uit gaat.

Dus…ik heb er wel eens van gehoord hoor.

• *IREZUMI*

Als we het zo gaan bekijken zijn alle tattoos tijdelijk,

tot dat je gecremeerd bent of maar lang genoeg onder de grond ligt !!

En wat Thom bedoeld zoals Robert de Niro in cape fear is body painting.

Tijdelijke tattoos is BULL…………

• Marisa

Tegenwoordig zijn er tattoomarkers & pennen en tattoolak (verkrijgbaar bij bv. zaken die theatermake-up verkopen). Daarnaast zijn er airbrushtattoos en dat kan er best heel aardig uitzien, mits je van tribals e.d. houdt.

Wat er precies gebruikt is voor de suit in de serie Prison Break (fox tv) weet ik niet precies. Het duurde ruim 5 uur om aan te brengen en bleef (naar ik gelezen heb) ruim 2 weken onbeschadigd zitten en ziet er fantastisch realistisch uit.

plaatje: http://www.needled.com/images/wentworth%20miller.jpg

• Red Hot Tattoos

je hebt gelijk zonder twijvel