Voor iedereen die geinteresseerd is!
Er is een wijziging van de locatie voor de vergadering van 13 februari a.s.
Deze staat op de website www.vvlk.org
Er is nog plek dus als je wilt komen meld je dan aan via de website.
Groetjes Francis
Ja als je het zo bekijkt moet je tegen woordig overal lid van zijn en betalen , maar …………verder komt men niet of nooit , daar zelfs de info en actie achterwege blijft van jan huppelepup en co ………….
Ik zelf had ook veel meer actie verwacht maar alles verdwijnt langzamerhand in een doofpotje…………….
M.v.g. Roelf die nu ff lekker van zijn weekend geniet hier……….
Je moet nergens lid van worden als je daar niet achter staat.
Maar je kunt altijd een keertje op de website kijken of gewoon 13 februari langskomen(vrijblijvend) in de Wittebergen en horen hoe wij over bepaalde zaken denken. Dan kun je altijd nog beslissen wat je wilt.
Nogmaals, dit is voor een ieder die interesse heeft en niet voor collega`s die niets willen.
Niet verkeerd begrijpen hoor Francis , heb niks tegen op mensen die zich overal voor inzetten integendeel.
Maar men hoord en of ziet weinig resultaat en info.
Dat vind ik altijd jammer , en ik denk dat vele net als ik zo denken.
Ik ben misschien lastig , maar als ik ergens lid van ben of wil worden wil ik resultaten en actie zien , en wees gerust ik ben van vele dingen lid en doe actief mee , zelfs in de politiek.
Dus ik weet van vele dingen af , vandaar ook de naam beterweter die mij door iemand is toegespeeld , maar ik sta wel achter van wat ik zeg , en daar gaat het om in deze wereld.
Ik heb niet van die loze en gekopieeerde verhalen nodig om zo belangrijk te zijn , zoals bepaalde mensen wel hebben om maar aandacht te krijgen.
Maar we lezen het wel hoe het verder gaat Francis indien het mogelijk is natuurlijk , ik hou deze site namelijk goed in de gaten i.v.m. info van jullie kant en zal zo nodig het ook plaatsen op mijn forum`s.
M.v.g. Roelf…………………..
m.v.g. Roelf…………………………
Ja kijk Francis er zijn mensen die denken dat het opzetten van een vak vereniging geen tijd kost en zo maar gedaan is en dat er direkt maar actie en andere gevoerd kan worden door zo een vereniging zonder zich ook maar hun achterban te hebben gehoord of gesproken.
Laat je niet gek maken en we zien wel wie er komen op de bijeenkomst die jullie hebben georganiseerd, misschien dat de hard schreeuwers en betweters wel komen met goede ideën.
Gr martin
Ben ik blij dat ik toch via bepaalde wegen veel info krijg van serieuze mensne die ergens mee bezig zijn.
Ga door zo mensen ( Francis en de rest ) en al die andere die er mee bezig zijn .
Ook ben ik heel blij dat er , veel en heel veel gaat veranderen nu hahahah ja ik lach weer voor een beterweter , maar dit gebeurd toch door mensne die wel wat weten en niet stil zitten.
M.v.g. Roelf……………………
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?