babyvoetjes

• patricia

hallo, ik wil graag het voetje van mijn zoontje laten tatoeren

weet iemand waar ik voorbeelden hiervan kan vinden alvast hartstikke bedankt

groetjes patricia

• Red Hot Tattoos

echt gemeen, arme kind. toch denk ik dat je kind moet wachte tot hij of zij 16 is. lol

• Symfonie

Whahahaaaaaaaa, zeer oplettend…

Maar om toch nog even serieus te worden:

Google…zoek in afbeeldingen naar feet of baby feet, foot…dat soort termen.

Of mischien leuker: Maak een voetafdrukje op papier en neem die mee…

• whatever

Ik zou zeker ook proberen om eens met vingerverf te aan de slag te gaan. Op basis van die vorm kun je vast een mooie tattoo (laten) tekenen.

• Red Hot Tattoos

ok , pak het kind op.zet het op een inkt kussen( stempel ) en plaats het kind op een papier.ga dan naar je gewensde tattoo artiest en die moet er op zeker wat van kunnen maken

• patricia

haha ik bedoelde natuurlijk zijn voetje op mijne lol

maar ik wou wat ideen om of met zwarte inkt of huiskleur voorbeeldjes ervan zijn voetafdruk heb ik namelijk al met stempeldoos

• *****down4life*****

De voetafdruk scannen en met je pc aan de slag, kun je alle kleuren maken waarna je de afbeeldingen kan printen, uitknippen en op de gewenste plaats op je lichaam houden.

Je zou ook op doorzichtig folie kunnen printen, geeft een nog duidelijker resultaat dan op papier.

Groeten, Ellen

• robin

Vraag Gertjan van Cult-art in Nijverdal eens, hij heeft het handafdrukje van z'n dochtertje bij z'n vriendin op d'r zij getatoeeerd.

• zeeman

zou dat ook gaan met maatje 46

greeeeeettttzzzzzzzzzzzzzzzzz

dim