ziek

• Stephanie

Hallo, ik heb dus gister een tattoo laten zetten, maar nu ben ik ziek. Zou dat daarvan kunnen komen?

Stephanie

• moppie

Lijkt me sterk ik heb 3 tatoos van drie verschillende shops en nooit ergens last van gehad.Ziet de tatoo er vervelend rood of vies uit?

Mischien was je al een tijdje zenuwachtig voor je hem liet zetten en komt dat er nu uit nu het achter de rug is.

Ik kom uit een een kring met tatoovrienden en ik ken niemand van ons die ziek is geworden na het zetten waar heb je hem laten zetten als ik vragen mag?

Groetjes MoppieStephanie schreef:

>

> Hallo, ik heb dus gister een tattoo laten zetten, maar nu ben

> ik ziek. Zou dat daarvan kunnen komen?

> Stephanie

• Red Hot Tattoos

Misschien zat het er al aan te komen dat je ziek zou worden, en was dit tattootje net even te veel voor je.

Ik zelf heb ook wel eens koords gehad na zetten van tattoo, maar dan was het volgende dag weer over.

beterschap lekker uitzieken

• Stephanie

Ik heb morgen ook me eerste rijles en ik wordt 18, dus misschien was het gewoon de spanning. Ik heb hem bij Sjons Tattooshop in Nijmegen op de willemsweg laten zette.

Groetjes Stephanie

• coolio

Hmm sjon is op zich wel een goeie tattoeerder.

• *IREZUMI*

Als je bij Sjon bent geweest ben je in goede handen terecht gekomen.

Het kan wel eens gebeuren als je enkele uren moet zitten voor een tattoo dat

erna je eigen beroerd kunt voelen.

• ingrid

ik heb dat ook gehad stephanie, was niet echt ziek, maar mn klieren waren heel erg opgezet, je lijf moet toch weerstand geven….