Doet het pijn?

• Stephanie

Hallo, ik wil een tattoage ondr op me rug, maar doet dat pijn?

Groetjes stephanie

• meisje

Ja dat doet pijn maar wie mooi wil zijn moet pijn hebben.

maar het is niet zo pijnlijk als je borst ;) ga ervoorStephanie schreef:

>

> Hallo, ik wil een tattoage ondr op me rug, maar doet dat pijn?

> Groetjes stephanie

• Janneke

Hallo Stephanie,

Wat voor de een en gevoelige plek is, heeft de ander geen last van.

Het is dus een beetje afhankelijk van persoon tot persoon.

Een collega van mij heeft erg veel pijn gehad bij het zetten van een tattoo op zijn bovenrug, ikzelf vond het slaapverwekkend en heb helemaal geen pijn gehad.

Ach en doet het pijn, dan is dat ook maar voor even, dus laat je daar door niet tegenhouden

grt Janneke

• coolio

pijn is een relatief begrip zodra de naald eruit is houdt de pijn op . En er wordt beweerd dat vrouwen beter tegen pijn in het algemeen en bij tattoeeeren in het bijzonder kunnen. Dus wat let je? Ga ervoor !

• jonkvrouwhelene

Ik vind het lekker…..(tis een kick)

• coolio

Vindt het niet lekker het hoort er gewoon bij ,en ik ben blij dat het pijn doet want anders zou iedereen getattoeerd zijn .

• ToeTagTattoo

ik denk die meesten mensen die niet getatoeeërt zijn, hebben daarvor een andere reden dan de pijn…

• Red Hot Tattoos

als je bij een goede tattoo artiest gaat valt het wel mee, ga je naar een minder goede dan kan het zijn dat je een slechte ervaring mee krijgt. En soms met een te veel over werkte tattoo naar huis gaat. En je dus onnodig veel pijn hebt geleden.

• Stephanie

Ik heb m'n tattoage :) niet op de onderrug, maar op mijn schouderblad. Vond ik toch wat beter. Maar ik heb geen schrijntje pijn gehad dus :) Dank je voor je tips ;)

Groetjes stephanie

• coolio

Wat heb je laten zetten ?