tattoo verwijdering/minder opvallend maken

• RozeDummy

Hey allemaal,

Ik=rund. Ik heb dus een weekje geleden een tat laten zetten aan de binnenkant van mijn pols (naam van dochter) en nou vind ik het gewoon lelijk. Is te groot en te opvallend. Wel netjes gezet trouwens :-/

Anyway, nou ben ik mijn opties aan het bekijken.

Wit eroverheen werd er niet mooier op werd me verteld.

Zo ook met huidskleur.

Wegsnijden lijkt me helemaal niks en misschien is het daar met 1.5 x 5 cm wel wat groot voor.

Dan hebben we nog iets wat ‘A en B Pigment Remover’ heet. Dat is spul wat de pigment uit de huid werkt. Kan ik nergens iets over vinden op het internet dus dat weet ik ook zo net nog niet.

En dan natuurlijk de laser….

Zijn er mensen met ervaring betreffende het ‘wegmaken’ van een tattoo? Ennuh, waar ga ik heen voor goed resultaat? Ik wil ook weer geen gigantisch litteken op mijn pols want dan kan ik er beter een laag make-up overheen kliederen. Domme mama ben ik :(

Groetjes

RozeDummy

• ToeTagTattoo

laser is de enige optie… de rest is te gek! wegsnijden?! de pigment remover is ook overkill… laser is ok. doet wel pijn en is duur maar bij zo'n klijn dingetje zal het wel meevallen.

• Red Hot Tattoos

Je kan er toch iets moois over heen zetten?!!! lol

Ik denk dat je gewoon ff moet wennen.naam van je dochter is toch het mooiste wat er is.!!

• RozeDummy

Klopt ook wel. alleen had ik een andere plaats moeten kiezen. Dit is gewoon TE in het oog springend voor mij.

7 maanden (sinds haar geboorte) heb ik erover nagedacht en nu het erop staat vind ik het een van de meest belachelijke dingen die ik ooit gedaan heb

• antoinet

hebben ze er niet eerst een ,,stencel"op gezet?

had je het toch meteen kunnen zien of het tegroot etc. was??