Draak

• Magic

Hoi Hoi

ik heb ooit eens van mijn tattooeerder een site gekregen met allemaal voorbeelden van draken tattoo's erop, omdat ik een drakentattoo wilde maar niet precies welke. Nu ben ik alleen die site kwijt en via Google kan ik hem ook niet vinden. Misschien heeft iemand hier een site waar ze op staan? Als ik me niet vergis was het een amerikaanse.

Ow, en weet iemand of tattoo Smurf hier post? Ben hem nog nie tegengekomen, maar ben gewoon ff nieuwsgierig :)

groetjes en bedankt

Magic

• Red Hot Tattoos

Ik heb geen smurf gezien

• Magic

Hahaha, oke, bedankt :D Weet ik ff genoeg. Ook geen draken tegen gekomen laatste tijd? :p

greetzz

• Jeroen

als je draken je voorkeur hebben. kan je misschien ff bij yugentattoo kijken uit veenendaal.

sieto is er erg goed in allemaal frrehand zoals jij het wil.kijk op hun site www.yugentattoo.com is alleen een oude site voor het echte werk kan je beter ff binnen lopen.

groetjes jeroen

• Tebori

De nieuwe site van Yugen tattoo is nu online!!!!!!!!!!!!

• Magic

Hartstikke bedankt! Ga ik daar ff snuffelen :)

groetjes Magic

• robina

of bmezine.com onder ‘t kopje ’fantasy'

• coolio

Yugen is the best !!!!! hij smurft je draak er zo op ik ga zelf ook nog een draak door deze superartiest laten zetten !!

• Magic

Nou heb al een super tattooeerder die mooi werk levert hoor. Dus overstappen doe ik niet, maar ging me eigenlijk om die specifieke site. Daar stonden hele mooie platen op, alleen stom genoeg vergeten te bookmarken :S Vandaar me vraag :) Bedankt voor de reacties allemaal in ieder geval :D