tatoeeerder gezocht

• j.pot

welke goede tatoeerder wil bij ons in de shop komen werken voor twee dagen per week

reacties graag op het email adres

• coolio

Graag een die de nederlandse taal goed beheerst wel zo handig ! (Gezogt) !

• ***** Intiem *****

Gertver weer iemand die zijn ogen eens en keer open heeft.

Mensen kijk eerst naar je zelf en reageer dan , iedereeen maakt fouten ook jij, en er is altijd een betere.

Dus maak je niet zo druk om taal fouten , maar doe dat dan om de maatschappij die door beterweters kapot gemaakt word , dan doe je iets nuttigs.

M.v.g. Roelf…………..

• Tattooz

Amen

• coolio

Als je een verkapte personeels advertentie hier neerzet dan moet je toch op zijn minst de nederlanse taal beheersen .Het staat gewoon erg dom en ik vraag me dan af of hij dan wel een naam foutloos kan tattoeeren .

• coolio

Nederlandse bedoel ik dus ,Kleine moeite om jezelf te verbeteren als je ziet dat er een foutje is gemaakt.Een coole groet van Coolio

• jonkvrouwhelene

Dus…………??????????????

• ToeTagTattoo

als je niet nederlands kan, kan je DUS ook niet tatoeëren… ik heb al veel flauwe kul van jou zien komen maar diet is nou echt het belachelijkste van wat ik hier ooit heb gelezen… lol echt cool, coolio… als ik ooit zo cool zal zijn als jou dan ben ik trots! Cool zeg hey! lol lol

• ToeTagTattoo

en meestall zien klanten wel van tevoren wat ze gezet krijgen toch? bij tenminste wel :p

• tattoo.pagina.nl

aangepast