traditionele maori tattoo

• Olav

Ik wil graag een originel maori tattoo laten zetten. Eentje die dus voor mijzelf wordt ontworpen. wie weet hier een adres voor? liefst in noord-holland

• *****Klaus Ringmaster*****

Hallowaa.

Je wilt een traditionele Maori Tatoeage, maar dan moet ie wel voor jou persoonlijk worden ontworpen, en dan het liefst ook nog eens in Noord-Holland. Zo gek veel Maori's (die ook nog eens traditioneel kunnen tatoeëeren) zijn er volgens mij niet in Noord-Holland.

Groetjes, Klaus.

• grimreaper

ga naar http://www.snakebite.nl/tuane/index.htm deze zet traditionele maori in de moko stijl hij zet ze met de betekenis wat jij wilt alleen heb je er niks er over te zeggen hoe die word alleen hoe groot hij mag worden.

heb er zelf ook 1 bij hem laten zetten in mijn nek tot achter mijn oor langs.

hij word op de plek dierect free hand gezet alleen wel met de machine maar wel traditionele met alle toeters en bellen er aan dus ook voor dat hij bezig gaat ook voor je in gebed gaat en zo.

zou zeggen stuur hem eem mailtje waar die nu zit hij is vaak on the road

• Red Hot Tattoos

voor zo'n echte tattoo zal je naar nieuw zeeland moeten, en dan nog moet je weten waar je naar toe moet gaan.

In noord holland ligt een vliegveld dacht ik, kan je makkelijk daar naar toe vliegen

Mocht je iets willen wat er op lijkt dan kan je het beste foto's bekijken van je favorieten tattoo shops bij jouw in de buurt.

of wachten tot er weer een maori in nederland is die b.v op een conventie zijn kunsten wil laten zien

• ruud

neem maar eens contact op met tattooshop hilversum,

tuane een maori uit nieuw zeeland heeft deze shop als uitvalsbasis

hij is regelmatig op pad binnen en buiten nl maar komt regelmatig naar hilversum

www.tattooshop-hilversum.nl

gr ruud

• tat2crew

. voor een echte Maori tattoo moet je bij een Maori zijn dit jaar komt een afvaardiging uit nieuw zeeland en samoa over voor de amsterdamse conventie 2-3-4 juni .afgelopen Jaar was Innia III aanwezig ,dit jaar heb ik me laten vertellen is er iemand van de Sulu,ape familie uit Samoa .

• Gerrit

Aankomende 1 & 2 april is er weer de jaarlijkse conventie in Achterveld

(bij Amersfoort) ga daar eens kijken !!!!

Als je wilt weten welke traditionele“stokkenprikkers” er dit jaar aanwezig zijn bel je even met Bart van OK Corral uit Amersfoort(de organisator)

http://www.corral.nl/

Succes Gerrit

• coolio

Hallo gaan we reclame maken??? Je weet zelf niet eens wie er bij Bart komt in april graag wat meer informatie Gerrit !!!

• Gerrit

Ik probeer iemand een antwoord te geven waar hij wat aan heeft.

Je denkt toch niet dat hij morgen met een ticket in z'n handen op schiphol staat om naar N-Zeeland toe te gaan !!!!

Zoek het iets dichterbij !!!…..daarom ‘Achterveld’

Ik weet alleen dat ‘Mo’o' komt en natuurlijk ‘Nehe’

'Tuane' weet ik niet of hij dit jaar aanwezig is.

Voor de rest komen er een aantal hollandse artiesten maar dat heeft niks met deze vraag te maken.

Oh ja ik kom ook nog !!!

Maar ik doe daar geen Ma orie……is trouwens de moeder van Greg orie !!!!!

Komt allen op 1 of/en 2 April naar Achterveld

En coolio ook……stel je eigen ff voor op de beurs…..nemen we een pot bier !!!!

• Reet

Hi Olav kijk

hier maar effe en ga een keertje langs………….

www.tattoozanto.nl