tattoo op teen?

• B

Ik zit erover te denken om op mijn teen, naast mijn grote teen, een sierletter A te laten tatoeeren. Kan dit eigenlijk wel, omdat ik op het forum las dat het op een vinger niet zo mooi kan worden. Het is natuurlijk maar een vrij klein stukje huid. Enne, doet het erg veel meer pijn als op een andere plek?

Alvast bedankt voor je reactie!

• george madblack

hoi B. Ik heb bij een klant al een keer een teen getattoëeerd en die had er bijna geen last van. Of de tatoege mooi blijf hangt van de persoon en de tattoëerder af. Het is namelijk een goed doorbloed stuk dus de kans dat hij kan gaan vloeien is groot. En het is ook een slijtage gevoelige plek. Dus als je het laat doen kies dan een goede tattoëerder uit, die kan je daar goed over inlichten

mvg george madblack

• coolio

Kunnen we de vraag ,doet het zeer, gewoon achterwege laten op dit forum in 2006 ?

Want als je een tattoo neemt weet je toch dat het zeer kan doen ? Of moeten van ieder lichaamsdeel voortaan erbij zeggen hoeveel pijn het doet ?

• Lieke

Hoe zit dit als je de tattoo op je grote teen zou zetten ipv die daarnaast? Daar wil ik er misschien één, of is de kans op slijten en vloeien daar net zo aanwezig?