rare vraag

• starwoman

hi,

ik denk erover om een tattoo op mijn enkel/been te laten zetten…

nu groeit daar uiteraard haar, dat ik scheer.

groeit er op de tattoo haar, en kan ik dat wegscheren of maakt dat de tattoo lelijk?

rare vraag, maar ben benieuwd naar het antwoord.

o ja, op bot een tattoo zetten is pijnlijker dan op gewoon vlees?

groetjes

starwoman

• *IREZUMI*

Ja hoor, er groeit gewoon weer haar overheen, maar aangezien het op de enkel is

zal daar niet zoveel haar groeien ( hoop ik voor je ) dus je hoeft het niet te blijven scheren.

Ik hoor het vaker dat de dames gehoord hebben dat de enkel een pijnlijke plek is

omdat daar bot onder zit.

Over het algemeen vinden ze het allemaal wel mee vallen, alleen de buitenlijnen kunnen gemeen zijn.

Mijn ervaring is daar waar meer vet zit dat het daar pijnlijker is, maar dat is voor ieder verschillend er zijn er zovelen jouw voor gegaan die daarna er nog een hebben laten zetten, dus het valt allemaal wel mee anders zou niemand voor een tweede kiezen.

Suc6

• ***** Intiem *****

Rare vragen bestaan niet , rare antwoorden wel.

Maar het geneest gewoon normaal hoor en het word net al voorheen , dus ook haargroei , en scheren kan na die tijd ook gewoon mits het wel goed genezen is.

M.v.g. Roelf………………

• Shaolin

Wat betreft die pijn, aan de binnenkant van de enkel kan het wel enigzins venijnig aanvoelen, de rest van de enkel was bij vrijwel gevoelloos.

Als het zeer doet vind ik het altijd een kwestie van afleiding zoeken door met de tatoeerder te gaan kletsen.

• starwoman

Hi,

Bedankt voor alle antwoorden!

Ik ben weer wat wijzer!!

Groetjes

Starwoman