Tattoo Rob(Z'meer):Bezig met een recordpoging?

• Hoeft niet

Uit zeer betrouwbare bron….hij praat er zelf graag honderduit over,dus hoe betrouwbaar wil je het hebben?…heb ik vernomen dat onze welbekende Tattoo Rob bezig is met een recordpoging.Hij wil zo veel mogelijk vrouwen scoren om naamsbekendheid te krijgen….dit doet hij door middel van een tattoo op hun lichaam met zijn eigen naam.Je moet hem wel zichtbaar willen dragen,want anders heeft hij je niet nodig en gaat hij voor de volgende en …je moet ook in zijn reclamebeleid blijven passen,anders scoort hij ook een nieuwe.Is hij nu bezig met een recordpoging?Of heft hij een leuke deal gesloten met de tattoeageverwijderingswereld?Want daar begint het geld ook al binnen te stromen naar aanleiding van deze recordpoging heb ik vernomen

• Red Hot Tattoos

Ik ken rob niet goed genoeg maar van wat ik allemaal gehoord heb van mijn klanten, denk ik dat je wel kan lachen met hem.

jammer dat hij mij ooit heeft afgewezen om als leerling bij hem te komen werken, maar ja dit gaf mij alleen maar meer moed om voor mijzelf het vak te gaan leren.

Wat betreft zijn handtekeningen actie, ik herken zoiezo al al zijn werk. Een tattoo is toch al een persoonlijke handtekening.

Als de dames in kwestie achteraf spijt hebben dan vindt ik dat dit hun eigen schuld is. Zij zijn zelf gaan zitten op de stoel.

Het zetten van een naam van je vriendje of vriendin is toch al niet zo verstandig.

ps.ik werk ongeveer 3 namen per week weg, vooral in het voorjaar wanneer iedereen weer vlinders in zijn buik krijgt.

• Hoeft niet

Hahaha….zo denkt hij ook….eigen schuld!Maar je zou toch denken dat een tattooeerder die al zo lang in het vak zit weet wat het betekent om zijn naam ergens in het zicht te planten.En waarschijnlijk denken die vrouwen dat ook.Maar inderdaad zijn er gelukkig nog wel vrouwen die het hoofd koel hebben gehouden bij de mooie praatjes van deze ervaren tattooeerder.Maar ik begin sterk mijn twijfels te krijgen bij het gezonde verstand en de professionaliteit van iemand die zo makkelijk met het lichaam van een ander omspringt.

• ***** Intiem *****

Ach een goedkope manioer van reclame maken is zoiets .

En vele stinken er in , jammer genoeg.

Is het haakje hangen geen reclame meer dan in TV studio`s.

Maar toch ff een heel goed gezond 2006 gewenst ………..

M.v.g. Roelf.

• Red Hot Tattoos

zit wat in!!