zoekt iemand een leerling

• sanne

Ik ben 3de jaars illustratie studente en van jongs af aan zeer geinteresseerd in de kunst van tattoeren.

Mij droom is dit vak ooit nog eens te leren, ik heb ervaring met het werken in een tattoo-shop, maar helaas nog maar een enkele keer getattoerd.

Ik ben dus op zoek naar iemand die mij serieus het vak zou willen leren of die mij mischien advies zou kunnen geven hoe ik dit het beste zou kunnen aanpakken.

• Red Hot Tattoos

lieve nieuwkomer, misschien heb je nog niet het hele forum gelezen.

Als je de volgende link aanklikt dat kan je ongeveer de gedachtes lezen van de bezoekers van dit forum.

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2254&i=2023&t=2023

Het is niet makkelijk om nog een plekkie te vinden, maar wie weet heeft nog iemand ruimte

• ToeTagTattoo

Make a valid portofolio first! Draw draw draw! anything you think is suitable for a tattoo is good. look at the work of other tattooers. copy them until you understand what they are doing. Never copy on skin, always on paper for the learning reason only, never for the money reason. Go to conventions and ask stupid questions whenever you can and to whoever you think has a good output. get quality machines and play around with them. get books about tattooing! www.hyperspacestudios.com / www.tattoomonster.com are good sources for quality books. Be patient and don't start without a clue. draw first tattoo later, that way you have a chance to learn the right way… the other way around will take you about 10 years longer to get to the same point ;)

good luck

Markus

(i have a couple of intressting tattoo links on my site, check that out)

• peer

ja mooie site wat een werk zeg vindt ik ook van tomrenshaw,com en nickbaxter.com

• ToeTagTattoo

ja die zijn zeker heel goed. die twee die ik heb gepost zijn van mensen die boeken over het tatoeeren hebben geschreeven. Met het boek van guy aitchison krijg je een serial-nr. met welke je je inlogt op een forum. Dit forum is echter gemaakt voor mensen die nog iets willen leren in de tattoowereld… met diversen projecten en een critique sectie waar je je werk kunt posten om meningen te krijgen… een puur tatoeerder forum dus…