foto van meest getatoeerde vrouw en gepiersde vrouw van de wereld

• antoinet

waren op de conventie in berlijn

• antoinet

en deze man is dus eigenlijk blank!

maar helemaal ,,zwart"getattoeerd!

• fan_too

Volgens mij is Isobel Varley, de vrouw aan de rechterkant, niet de meest getattoeerde vrouw van de wereld. Kijk maar in het Guiness Book, http://www.guinnessworldrecords.com/index.asp?file=content_pages/video.asp?videoid=100223, dan zie je dat daar de namen van Krystyne Kolorful en Julia Gnuse in staan. Ook is er een video te zien waar Julia Gnuse haar tattoo's laat zien aan het publiek wat met open mond en zeer grote ogen haar staat te bekijken.

• antoinet

bij mijn weten zijn deze 2 dames toch de meest getatoeerde en gepiecde vrouwen van de wereld.

op de tattooconventie in berlijn werd dat namelijk gezegt en waren ook mensen van het guinisbook of records aanwezig.

• fan_too

Dan spreken ze bij Guiness elkaar dus ook tegen. Als je op hun website kijkt staat er voor wat betreft de tatoeages toch echt wat anders en kom je de naam van Isobel Varley niet tegen. Maar ik ga ook alleen maar af op de informatie die ik hier op het internet vind. En als je de foto's bekijkt dan lijkt mij dat Julia Gnuse toch meer getatoeerd is. Ze geeft zelf tenminste aan dat ze haar hele lichaam incl. gezicht heeft laten tatoeeren.

• Carlos

Isobel is waarschijnlijk wel de oudste meest getatueerde dame. Zij is o.a. klant van de tattoo artist waar ik onlangs mn 1e tattoo heb laten zetten. Daar vertelden ze mij dat Isobel haar eerste tattoo op 50 jarige leeftijd liet zetten en vervolgens nooit meer is gestopt :-)

Julia is inderdaad meer getatueerd (incl. gezicht) maar de dichtheid is minder, dus tja waar zit nou de meeste inkt onderhuids, bij Isobel of Julia? Zeg het maar … ik weet het niet.

Carlos