Eerste tattoo, eindelijk :-)

• Carlos

Heb gisteren op 41 jarige leeftijd m´n eerste tattoo laten zetten. Jongensdroom die eindelijk in vervulling ging nadat ik al op 11 jarige leeftijd mezelf had getracht te prikken. Is toen gelukkig mislukt en kreeg een pak rammel toe :-)

Hoe vinden jullie ´m?

Carlos

• Natasja

Gefeliciteerd! ik hoop dat je er veel plezier van heb.

Hij is mooi zeg, heeft het ook nog een betekenis???

Groetjes Natasja

• ingrid

heel mooi carlos, daar mag je trots op zijn!!

• Carlos

Natasja schreef:

>

> Gefeliciteerd! ik hoop dat je er veel plezier van heb.

>

> Hij is mooi zeg, heeft het ook nog een betekenis???

>

> Groetjes Natasja

Ik heb geen idee of het iets betekent, maar ben wel nieuwsgierig of het een speciale betekenis heeft, dus als iemand het weet hoor ik het graag. Ik vermoed dat het gewoon twee draken voorstelt die een schat (edelsteen) bewaken, komt ook vaak voor in verhalen over draken. Het origineel is denk ik iets anders en deze is aangepast zodat ie met een beetje fantasie ook op een motorfiets lijkt (hobby van me). Verder zocht ik al een hele tijd iets met een draak (geboren in chinese jaar van de draak) maar vond Keltisch met schaduw/diepte altijd erg mooi dus die combinatie was niet makkelijk te vinden. Dus toen ik deze tegenkwam na uren op het net zwerven wist ik in één keer zeker dat deze het zou worden, destemeer omdat het op een motor leek. De tattoo artist waar ik ben geweest is zo tof geweest om ´m helemaal opnieuw te tekenen in z´n eigen stijl en ben ´m daar erg dankbaar voor. De sessie heeft 6 uur geduurd met 3 kleine rookpauzes. Stond versteld dat dit vak best inspannend en zwaar is, heb nu nog meer respect voor dit vak gekregen. Is niet zomaar een beetje tekenen maar echt vol concentratie hard doorwerken! Deed het pijn? Is me reuze meegevallen, had het prikken nog uren kunnen volhouden ware het niet dat ik vreselijke pijn in m´n achterste kreeg van het lange zitten :-)

Genezing lijkt prima te verlopen maar valt me op dat er van de kleur wit niet veel blijft zitten. Ik ga over een tijdje toch terug om het resultaat te laten zien na de genezing dus dan hoor ik wel waar dat aan ligt en of daar iets aan moet gebeuren.

groetjes,

Carlos

• Dombo

Hij is heel mooi Carlos en inderdaad lijkt wel wat op een motor.