Originaliteit van ontwerp

• Thom

Ik wil een tattoo laten zetten van een zon met een maan erin, dus het symbool met de zon en de maan.

Nou heb dit wel eens gezien bij andere mensen op foto's, maar ik vroeg mij af of dit ontwerp écht vaker wordt gebruikt…ik heb deze wel zelf ontworpen, maar ik wil geen tattoo die niet echt origineel is…

• Red Hot Tattoos

Orgineel zijn is moeilijk!! De vraag is vindt je het zelf mooi.? zoja ga hem dan lekker laten zetten. Mochten er twijvels zijn, hang het ontwerp dan voorlopig op de ijskast en maak er nog twee. Je zal zien dat er een blijft hangen die je echt mooi vindt

De zon en maan zijn natuurlijk altijd goed.

• Thom

Hmm oke.

Maar voor de tattoeerders hier (en u natuurlijk ook ;) ), wordt dit symbool vaker gezet?

Ik bedoel…vrij vaak of zelden?

• Red Hot Tattoos

je hoeft geen u te zeggen, maar zon alleen word wel vaak gezet

• Thom

Oke, alleen zon wel….naja oke daar kan ik nog wel mee leven.

• *IREZUMI*

Ik heb het ook wel eens zo gezet en heb deze tekening ook in de mappen zitten.

Maar als jij hem zelf getekend hebt zal ie toch nooit hetzelfde zijn.

En daarbij wanneer kom je iemand toevallig tegen die ook zoiets heeft en dan nog so what !!, als jij dit een mooi idee vind en je hebt er goed over nagedacht zou ik zeggen gewoon doen.

• ta2granny

ehmmm…t spijt me dat ik t je moet zeggen,maar ik heb dat type tattoo echt heel regelmatig gezet….maar als jij t mooi vindt…dan zal t je toch een zorg zijn …go for it…en fijne feestdagen nog…groetjes..ta2granny