Vinger Tattoo

• Neve

Hallo,

Vroeg me af of er hier mensen zijn die een tattoo hebben op hun (ring)vinger. Heb gezocht op internet naar afbeeldingen hiervan maar er is niet veel van te vinden. Komt het niet vaak voor ofzo dat mensen er één op hun vinger (i.p.v. een ring te dragen) laten plaatsen?

Ook ben ik benieuwd of het een pijnlijke ‘toestand’ is om het op die plek te laten plaatsen.

Alvast bedankt!

• Red Hot Tattoos

Het komt best veel voor alleen ik raad het meestal af. maar voor zij die het echt willen maken we natuurlijk een uitzondering

• Neve

Oh? Ben verder zelf niet bekend met tatoo's maar waarom wordt dit dan afgeraden?

• Red Hot Tattoos

ze worden al snel lelijk, en onder op de vinger al helemaal.

• petra

hallo

ik heb een ring op mijn dikke teen en op mijn ring vinger.

op mijn teen is zwart en op mijn vinger is paars. het motief moet simpel zijn omdat het sneller slijt en vervaagt de vinger heb ik bij moeten laten werken. maar is nu nog mooi. kan er altijd een ring over dragen waardoor hij dan niet meer zichtbaar is

• coolio

dat hebben al een hoop mensen vooral als ze gaaan trouwen of zo doen ze dat. ik hou persoonlijk niet zo van getatoeeerde handen maar heb desondanks een klein € tekentje in mijn rechterhandpalm gezet good luck weetjewel datter veel euries in die hand terecht mogen komen hahaha Nee het doet geen pijn (domme vraag trouwens op een tattooforum of het pijn doet ) !

• angel

vragen zijn nooit raar of gek! pijn geen idee mijne staat in me lies! wou eerst ook 1 op me vinger kon ik toen er gelijk bij laten zette maar toen nie gedaancoolio schreef:

>