beunhaas

• rich

Hallo,

Kunnen jullie misschien een site maken met wachtwoorden.Die wachtwoorden geef je aan alle shop eigenaren.Op die site ga je alle beunhazen cq zwartwerkers opschrijven.Overhandig deze gegevens aan de ggd en belasting dienst.Dan haal je op die manier volgens mij een hoop ellende weg.Okee ik weet het is veraden maar op deze manier raak je misschien wel de mensen weg die nu andermans lichaam verzieken.Ze willen toch een nieuwe wet om zo de beunhaas aan tepakken.Maar volgens mij krijg je met die nieuwe wet juist veel meer ongekontroleerde zooi.Dus eerst de echte troep verwijderen .Sorry ik ben echte tegen veraden maar volgens mij is dat wel de beste oplossing.Misschien idee voor vppn of nbt of de nieuwe bond.Misschien zelfs wel een idee voor de beheerders van de tattoo.pagina of piercing.pagina.

Groetjes Rich

• ***** Intiem *****

is een goed iedee van je , ben ik direct mee voor.

Ik zal eens kijken wat ik kan doen hahahaha

M.v.g. Roelf………………..

• jonkvrouwhelene

Tja das pas leuk mensen verraden……………….denk je zelf nou dat dat een oplossing ofzo????? De mensen die thuis tattoeren komen hier echt niet meer prikken als er een wachtwoord aan te pas moet komen, hoor.

Volgens mij is er geen oplossing tegen beunhazen, niet iedereen die thuis tattoeert is een beunhaas, in de zin dat ie iemands lichaam verziekt, lees het stukje van Moby maar eens, hoe het kwam dat hij nou thuis tattoeert, dan ga je er wel anders over denken. Iedereen heeft zo zijn eigen verhaal.

• ***** Intiem *****

Ik zeg ook niet dat iedere thuiswerker een beunhaas is .

Maar vele wel waarvan ook nog een vele echte prutsers zijn , jammer genoeg.

M.v.g. Roelf …………………..

Tik & Taal fouten onder voorbehoud………….

• *****M@RG@*****

shit zeg !!!!

er was eens een tatoeerder die heel goed en schoon z,n werk deed, helaas kon hij door alle regeltjes en kosten z,n shoppie niet meer runnen.

dus dat werd de sociale dienst voor hem en z,n gezinnetje met kindertjes.

hij probeert er af en toe toch wat bij te BEUNEN om maar wat extra,s voor z.n gezin te doen, of om maar de rekeningen te kunnen betalen want anders moet hij misschien wel z,n huis uit.

door af en toe een zwart klussie te doen red hij het net en hoeft geen benzinepomp of zo te overvallen en ook dat oude vrouwtje niet te beroven.

en nu wil jij zo iemand veraden ????

RESPEKT mensen !!!!!

je weet toch de achtergrond niet.

bemoei je met je eigen zakies daar heb je toch wel voldoende werk aan ???

veraders……UITSHOT……LAAG BIJ DE GROND !!!

gr marga

• ***** Intiem *****

Zwartwerkers moeten maar opgespoord worden door de Belasting dienst en of de instantie die hier voor is aangesteld.

Maar mensen die beunen en die het niet nauw nemen met alles en maar wat doen en zelfs voor de show een autoclaaf uit 1800 nogwat hebben staan , die moeten er uit.

Ik krijg hier vele tattoo`s te zien van beunhazen , waar ik dan bijna een pacemaker stilstand van krijg .

Dus dat bedoel ik met Beunhazen.

Maar persoonlijk zou ik niemand veraden dat laat ik aan jaloerse mensen over.

M.v.g. Roelf……………..

Tik en Taal fouten onder voorbehoud…….

• ToeTagTattoo

denk je echt dat er iets verandert als we nou beginnen zelvs mensen tegen de muur aan te stellen?

Of er is een wet of niet en we moeten er gewoon me leven en gewoon iets beter leeren te coveren. En het laseren moet zowiezo goedkoper worden dus ja gaan ze toch ma lekker door met het prutsen. We kunnen alle gewoon op ons eigen werk kijken en de standarts hoog houden. Die mensen die naar zo een thuiswerker gaan weten het meestall ook na de 3de keer beter en zoeken goed studio om het te laten coveren voor en hoop geld. Sommige mensen hebben dat zort trial and error gewoon nodig en anderen niet (sorry voor het engels hoor ik ga zo naakt in de hagel staan hoor ;) )

Ik ben ook niet blij met all mijne tattoos maar ja, iedereen moet er ergens beginnen.

Ik ben niet bang dat er een nieuwe wet komt. Als je ergens leert een wet te omzijlen dan in Duitsland lol…

(wie er tik fouten vind maag deze houden)

• jrt

Sorry Rich,

Ook ik voel me hier niet de aangewezen persoon voor.Begrijp de frustratie .

• *****americanx*****

Een aparte afdeling op dit forum waar alleen studio eigenaren kunnen komen zou geen over nodige luxe zijn, maar of dit te realiseren is, is de vraag die we kunnen stellen aan Rene.

Verder het idee om een lijst te gaan maken met beunhaas prikkers en die vervolgens te gaan verraden aan bepaalde instanties is geen goed idee in mijn ogen, maar wie ben ik natuurlijk.

Tuurlijk zijn er mensen die hier direct hun mede werking aan willen verlenen en die zullen ook niet schromen om zo een beunhaas te verraden(wat laag bij de grond is natuurlijk), als de instanties die verantwoordelijk zijn voor de keuringen en andere dingen omtrent de nieuwe richtlijnen deze beunen willen aanpakken dienen ze zelf opsporingsmensen in dienst te nemen of op te leiden, hiervoor wil ik mijn tijd niet benutten ik doe er wel andere dingen mee.

Gr martin

• jrt

Of je moet weten dat de volks gezondheid ingevaar komt