protest...

• *****down4life*****

Het ‘PROTEST’- stukje is uitgebreid te lezen via bijgevoegde link….heb jij je stem al laten horen???

Je kunt ook op :

www.finetattooworks.nl/page/speech.html kijken voor o.a. het klantenformulier.

www.tattooclubholland.nl/richtlijnen/richtlijnen.htm

PROTEST….

Gebeurt er nu niets dan worden we binnenkort opgezadeld met een slechte, onvolwassen regelgeving. Protest aantekenen is het enige middel dat ons eigenlijk ten dienste staat.

Door de N.B.T. (Nederlandse Bond van Tatoeëerders) is een protestactie gestart en wij hebben ons hierbij aangesloten omdat wij van mening zijn dat één gezamenlijk groot protest meer indruk maakt dan een paar kleinere.

Zowel in de tatoeëerderswereld als onder hun cliënten is die protestactie goed op gang gekomen.

Inmiddels is op dinsdag 6 december jl. in Den Haag een petitie aangeboden aan leden van de Tweede Kamer waarbij de N.B.T. het voortouw heeft genomen. De inmiddels verzamelde formulieren zijn hierbij aangeboden.

Er was veel belangstelling voor deze aanbieding zowel van de zijde van de parlementsleden als de pers. Er is ook nog geruime tijd nagesproken. Ook is er begrip getoond voor het feit dat ons bijzonder weinig tijd is gelaten protest aan te tekenen tegen de voorstellen.

Maar daarmee is de zaak natuurlijk nog niet geklaard…….. In overleg met de N.B.T. hebben wij dan ook besloten door te gaan met onze actie om zodoende druk op de ketel te houden !

Ons protestformulier kan dus nog steeds worden ingevuld en per e-mail of post opgestuurd.

Dus als je nog niet hebt ingestuurd, doe het dan alsnog en verder roepen wij ook alle studio's op protestformulieren aan hun klanten uit te delen om in te vullen en na invulling in te nemen en aan ons in te zenden. Wij zorgen voor de rest. Géén mogelijkheid om vanaf onze website het formulier af te drukken ? Stuur een e-mailtje naar info@tattooclubholland.nl met je adres en wij zorgen ervoor.

Klik op PROTESTBRIEF en vul deze in, sla deze op in je pc (bestand–opslaan als). Start vervolgens Outlook Express en stuur een e-mail met als bijlage (invoegen–bijlage) deze protestbrief naar: info@tattooclubholland.nl

• ***** Intiem *****

Heb het ook op het volgende site gezet : http://www.freegoodies.nl/forum.php?forum=8816

Onder de Berichten TCH .

M.v.g. Roelf……………..

• Roy

Ik zou de link ff wat aanpassen…

Ik heb hier nog wel een linkje wat ook verwijst naar het een en ander mbt. tot de NBT en de ondernomen acties.

http://www.tonsoftattoos.com

Dit is een weblog met dagelijks tattoo en tattoogerelateerd nieuws.

overigens gaat de nieuwe regelgeving niet vanaf 1 januari in maar op zijn vroegst pas 1 februari omdat de kamer kijkt naar het voorstel van de NBT.

• ***** Intiem *****

Ik ben gisteren door WIA KUNST van de GGD te Groningen gebeld en die vertelde me dat die wet pas ingaat op 01-06-06 en dat het misschien nog weer uitgestald word daar het eerst nog door de europeese commissie goedgekeurd moet worden.

Maar dat de richtlijnen niet meer veranderd kunnen worden , dat staat als eenhuis vast.

Maar ze gaf wel toe dat het verhaal over de Gentiaan nog veranderd gaat worden en tevens ook de handschoenen , en dat vond ik heel vreemd , daar ze eerst zij dat alles vast staat.

M.v.g. Roelf……………………

• *****down4life*****

En zo sukkelen we maar verder…….wie weet wat er wanneer waarschijnlijk dan toch zal gaan gebeuren of veranderen,enz.,enz.

Vrolijk doorgaan met werken en de klanten daarnaast verder op de hoogte houden, het wordt vanzelf kerst mag ik hopen.

groeten, ellen

• ***** Intiem *****

We doen ons best , hoe dan ook .

De kerst kan voor mij niet meer stuk .

Hoop dan ook dat iedereen een hele leuke kerst heeft natuurlijk.

M.v.g. Roelf…………………….

• *****down4life*****

Een gezellige kerst en dan knallend het nieuwe jaar in!

Wat mij betreft is vuurwerk afsteken een goeie traditie om de oude geesten te verjagen.

Groeten, Ellen